۲۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۵
کد خبر: ۳۰۱۹۶۸

جلسه هماهنگی کارگاه آموزشی مهارت‌های زندگی در تبریز برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ جلسه هماهنگی برگزاری کارگاه آموزشی مهارت‌های زندگی ویژه مزدوجین سال 94 ظهر امروز در مرکز خدمات حوزه‌های علمیه استان برگزار شد.
مرکز خدمات حوزه علميه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، جلسه هماهنگی برگزاری کارگاه آموزشی مهارت‌های زندگی ویژه مزدوجین سال 94 ظهر امروز در استان با حضور حجت الاسلام و المسلمین موسوی مدیر مرکز خدمات استان آذربایجان شرقی، حجت الاسلام و المسلمین مشهوری معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و  حجت الاسلام و المسلیمن روشن تن معاون تهذیب مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه استان در مرکز خدمات استان برگزار شد.


بر اساس این گزارش، در این جلسه بعد از تبادل نظرات در خصوص کارگاه های آموزشی، مقرر شد کارگاه‌های آموزشی مهارت زندگی با همکاری مرکز خدمات، معاونت تهذیب مرکز مدیریت و اوقاف استان برگزار شود، برای مزدوجین سال 94 طلاب برنامه ریزی و برگزار شود.


حجت الاسلام موسوی با ابراز خرسندی از برگزاری این جلسه، خاطرنشان کرد: هم افزایی ظرفیت های این سه مجموعه می تواند در راستای ارتقای سطح دانش خانواده های طلاب مؤثر باشد و بستر لازم را برای توسعه علمی و مهارتی خانواده های طلاب فراهم کرد.


وی با اشاره به رویکرد جدید مرکز خدمات در حوزه مسائل فرهنگی، تصریح کرد: برنامه ریزی در حوزه فرهنگ خانواده طلاب بر عهده مراکز خدمات می باشد، مرکز خدمات تلاش دارد تا از منابع خود در آموزش مهارت های لازم برای خانواده های طلاب بهره گیرد.


همچنین حجت الاسلام و المسلمین مشهوری معاون فرهنگی اداره کل اوقاف استان اظهار کرد درصورتی‌که مرکز خدمات بتواند این دوره‌ها را در ایام خاصی برگزار کند، این اداره کل همکاری خود را در این خصوص افزایش دهد و در این زمینه همیاری لازم را خواهد داشت.


در پایان این جلسه مقرر گردید این دوره‌های آموزشی در سال‌های آتی در سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت زهرا(س) که الگوی کامل سبک زندگی اسلامی برای نسل امروز به ویزه طلاب و خانوادهدهای آن ها می باشد، توسط مرکز خدمات برگزار شود./854/202/ب2

ارسال نظرات