۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۰۳:۲۸
کد خبر: ۳۰۲۷۴۸
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس:

بسیاری از سوء تفاهم های اصولگرایان برطرف شده است/ اعتدال جریانی است که می تواند به اقتضای فضای سیاست، تغییر رنگ دهد

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی از مرتفع شدن بسیاری از سوء تفاهمات در اردوگاه اصولگرایان خبر داد و با بیان این که اکنون همگرایی مناسبی بین اصولگرایان وجود دارد، گفت: جریان اعتدال گرا همان جریانی است که می تواند با اقتضای عمومی فضای سیاست، تغییر رنگ بدهد و روزی اصولگرا و انقلابی، روزی اصلاح طلب و روزی هم فراجناحی باشد.
حجت الاسلام پژمان فر

حجت الاسلام نصرالله پژمانفر نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد گفت: انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی به مثابه کرسی رسمی اعلام نظر مردم درباره مذاکرات و نتایج آن است.

 

انتخابات آتی مجلس، کرسی اعلام نظر مردم درخصوص عملکرد دولت است
حجت الاسلام پژمانفر انتخابات پیش رو را نوعی نظرسنجی عمومی درخصوص عملکرد دولت یازدهم خواند و اظهار داشت: مردم با رأی خود می توانند اعلام کنند که تا چه حد از نتایج مذاکرات هسته ای راضی بوده اند. در واقع انتخابات نوعی نظرسنجی عمومی درخصوص عملکرد دولت یازدهم خواهد بود و مردم باید اعلام کنند که مذاکرات هسته ای تا چه حد به بهبود وضعیت معیشت و زندگی عمومی آنان کمک کرده است.


به قدرت رسیدن سکولارها نتیجه ای جز تسهیل نفوذ دشمن نخواهد داشت
نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به یکی از فرمایشات رهبر معظم انقلاب خاطرنشان کرد: ایشان بارها درباره خطر نفوذ جریان های لیبرالی و سکولار به نهادهای تصمیم گیر و قانون گذار هشدار داده اند. در حقیقت اگر اجازه ورود طرفداران لیبرالیسم به مجلس داده شود، یکی از موانع نفوذ دشمن که همان مراقبت نمایندگان انقلابی و بیدار است، برداشته خواهد شد و به قدرت رسیدن سکولارها نتیجه ای جز تسهیل نفوذ دشمن نخواهد داشت.


اتّحاد اصولگرایان برای عموم ملت، استقلال و امنیت ملی کشور مفید خواهد بود
حجت الاسلام پژمانفر ضمن تاکید بر لزوم همگرایی اصولگرایان گفت: لازم است نیروهای اصولگرا و بدنه انقلابی کشور با اتحاد و پرهیز از منفعت طلبی های شخصی و حزبی آماده خدمت رسانی و انجام وظیفه باشند. اتحاد اصولگرایان بیش از آن که برای حزب خاصی مفید باشد، برای عموم ملت، استقلال و امنیت ملی کشور مفید خواهد بود و امروز بیش از هر زمان دیگری، لزوم همدلی و همبستگی احساس می شود.


مردم اعتماد خود را به اصلاح طلبان از دست داده اند
حجت الاسلام پژمانفر تصریح کرد: پس از فتنه 88 و علنی شدن دست فتنه گران که همگی از بدنه اصلاح طلبان افراطی و از تندروهای دوم خرداد بودند، اعتماد مردم از چهره های اصلاحات سلب شده است؛ تا جایی که برای تصدی کرسی های مجلس، هر داوطلبی بر طبل تعلّق خاطر به دوم خرداد بکوبد، مسلّماً از پیش شکست خورده خواهد بود.


وی ادامه داد: فتنه 88 به صورت قطعی حکم کرد که اصلاح طلبی افراطی محکوم به شکست خواهد بود؛ با توجه به این حکم، جریان اعتدال گرا با شعار فراجناحی بودن و عدم وابستگی های حزبی و جناحی توانست اعتماد مردم را در 22 خرداد سال 92 جلب کند و در نتیجه، در عرصه سیاسی امروز کشور، در برابر گفتمان اصولگرایی نه تفکر دوم خرداد بلکه جریان اعتدال گرا قرار دارد.


عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی افزود: جریان اعتدال گرا همان جریانی است که می تواند با اقتضای عمومی فضای سیاست، تغییر رنگ بدهد و روزی اصولگرا و انقلابی، روزی اصلاح طلب و روزی هم فراجناحی باشد. درحال حاضر نیز مدعیان حضور در رقابت های انتخاباتی مجلس دوازدهم، یا اصولگرا و یا اعتدال طلب هستند و به همین خاطر هم انتخابات آتی مجلس محل سنجش عملکرد دولت یازدهم است.


همگرایی مناسبی میان اصولگرایان بوجود آمده است
نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی با مثبت ارزیابی کردن آینده اصولگرایان در انتخابات مجلس دهم، اظهارداشت: بحمدالله همگرایی مناسبی میان اصولگرایان وجود دارد. برخی سوء تفاهم های جزئی که از انتخابات ریاست جمهوری گذشته وجود داشت، مرتفع شده و همدلی خوبی میان چهره های شاخص اصولگرایی بوجود آمده است.


وی گفت: میان برخی از چهره های جریان اصولگرایی اختلاف نظرهایی باقی مانده بود که جلسات منظم آیت الله موحدی کرمانی، آیت الله یزدی و آیت الله مصباح و نتایج مفید این سلسله جلسات، اتحاد نهایی میان شخصیت ها را ممکن ساخته است. امیدواریم که حضور به موقع و اقدام مناسب بدنه انقلابی نظام با حمایت امت حزب الله بتواند مانع نفوذ لیبرال ها و جریان غرب گرا به مجلس شود و توطئه تسهیل راه نفوذ دشمن را با شکست مواجه کند./863/ت301/ج

ارسال نظرات