۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۸
کد خبر: ۳۰۳۹۰۵
معاون تبلیغ حوزه علمیه برادران کرمانشاه خبر داد؛

اعزام طلاب و مبلغان به مناطق محروم و دور افتاده

خبرگزاری رسا ـ معاون تبلیغ حوزه علمیه برادران کرمانشاه از اعزام گروهی از مبلغان به مناطق محروم خبر داد و گفت: حضور مبلغان در مناطق دور افتاده نقش بزرگی را در تبلیغ و ترویج دین اسلام ایفا می کند.
حجت الاسلام محمدي

حجت الاسلام مهدی محمدی فر معاون تبلیغ حوزه علمیه برادران استان کرمانشاه، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، با تسلیت به مناسبت ایام محرم و صفر از برگزاری برنامه تبلیغی در استان کرمانشاه خبر داد و گفت: در راستای تبلیغ و تبیین دین مبین اسلام در مناطق روستایی و محروم با حمایت و برنامه ریزی معاونت تبلیغ حوزه علمیه استان کرمانشاه گروهی از طلاب و مبلغان به این مناطق اعزام می شوند.


حجت الاسلام محمدی فر با اشاره به برنامه های مهم حوزه های علمیه تصریح کرد: یکی از برنامه های اصلی حوزه های علمیه خصوصأ برای طلاب و روحانیانی که در زمینه مسائل تبلیغی مهارت کافی و لازم را دارا هستند، در مناطق محروم و دور افتاده که از حضور روحانیان برخوردار نیستند این عزیزان به آن مناطق در راستای رسالتی که بر دوش دارند اعزام خواهند شد.


معاون تبلیغ حوزه علمیه برادران استان کرمانشاه با تشریح فعالیت و برنامه های طلاب و مبلغان اعزامی به مناطق محروم اظهار داشت: برگزاری نماز جماعت، بیان مسائل شرعی و دینی، احکام و ذکر آیات و روایات اخلاقی و موارد متعدد دیگر در دستور کار مبلغان گنجانده شده است.


وی با اشاره به اینکه حضور طلاب و مبلغان از شهر کرمانشاه شروع می شود ابراز کرد: فعالیت مبلغان در ابتدا از شهر کرمانشاه شروع شده و امید است که با همکاری و هماهنگی مسؤولان، طلاب و روحانیان این برنامه با وسعت بیشتری در شهرستان های استان کرمانشاه برگزار شود.


حجت الاسلام محمدی فر با بیان اینکه بسیاری از مردم مناطق محروم و دور افتاده از نظر مسائل شرعی و دینی در سطح بسیار پایینی قرار دارند عنوان داشت: نداشتن آگاهی در زمینه های دینی، اسلامی و اصول دین راه نفوذ گروهک های ضد اسلامی را باز می کند و قطعأ سبب جذب آن ها به سمت مسائل غیر دینی و ضد اسلامی خواهد شد.


معاون تبلیغ حوزه علمیه برادران استان کرمانشاه در ادامه افزود: قطعأ حضور طلاب و مبلغان در مناطق دور افتاده دارای خیر و برکات سرشاری برای انقلاب و اسلام است و سبب می شود که افراد مناطق محروم با آموزه های دینی، احکام اسلام، سبک زندگی اسلامی و موارد دیگر آشنا شده و در زندگی و موفقیت آن ها و همچنین ثبات پایه های اسلامی تأثیر مطلوبی داشته باشد.


حجت الاسلام محمدی فر در پایان تصریح کرد: مسؤولان، هیأت امنای مساجد و عموم مردم از حضور طلاب و روحانیان استقبال فراوانی از خود نشان داده اند./857/302/ب3

ارسال نظرات