۰۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۲
کد خبر: ۳۰۵۰۹۵
مسؤول سازمان بسیج طلاب و روحانیون کشور:

بی‌توجهی به بسیج بستر نفوذ دشمن را فراهم می‌کند

خبرگزاری رسا ـ مسؤول سازمان بسیج طلاب و روحانیون کشور، گفت: قشر تاثیرگذار و گستره بسیج به گستره آحاد ملت ایران اسلامی و حتی فراتر از سرزمین ما است و کسی که به این قشر بی‌توجهی کند بستر نفوذ دشمن را فراهم کرده است.
305095 305095 305095

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام محمد شاهرودی مسؤول سازمان بسیج طلاب و روحانیون کشور، امروز پنج‌شنبه 5 آذر در حاشیه همایش علما و روحانیون که در حسینیه الزهرا(س) سپاه سیدالشهدا استان تهران برگزار شد، در جمع خبرنگاران در پاسخ به سؤال خبرنگار خبرگزاری رسا، گفت: بسیج طلاب به دستور امام راحل در سال 1357 در راستای پاسداری از اصول تغییرناپذیر نه شرقی و نه غربی تشکیل شد.

 

وی افزود: رهبر معظم انقلاب به عنوان نائب امام زمان(عج) روز گذشته در بیانات نورانی خود در جمع فرماندهان عزیز بسیجی فرمودند قشر تاثیرگذار و گستره بسیج به گستره احاد ملت ایران اسلامی و حتی فراتر زا از سرزمین ما است و کسی که به این قشر بی‌توجهی کند بستر نفوذ دشمن را فراهم کرده است.

 

مسؤول سازمان بسیج طلاب و روحانیون کشور، عنوان کرد: امام راحل در ماموریتی که برای طلاب و دانشجویان ترسیم کردند فرمودند این دو قشر مانع نفوذ استکبار باشند بنابراین این رسالت ما و بسیج طلاب است.

 

حجت‌الاسلام شاهرودی اظهار داشت: در بین ابعاد نفوذ اعم از نفوذ اقتصادی، امنیتی و سیاسی دشمن مهم ترین بخشی که به حوزه بسیج طلاب و روحانیون مربوط میشود بحث مانع نفوذ فرهنگی دشمن است که امروز برخی در ابعاد مختلف فضای بی توجهی به فرهنگ ناب اسلام و بسیج را فراهم می‌کنند.

 

وی گفت: ان اشاءالله در برنامه‌هایی که برای بسیج طلاب داریم بستر مطالبات رهبر معظم انقلاب را فراهم خواهیم کرد تا منویات فرمانده معظم کل قوا رهبر معظم انقلاب تا آخرین نقطه به مرحله اجرا برسد و کسی در مقابل بینات حضرت آقا، امام راحل و  انقلاب قرار نگیرد.

 

مسؤول سازمان بسیج طلاب و روحانیون کشور، بیان داشت: مهم ترین ماموریت طلاب در عرصه جهاد فرهنگی دفاع از ارزشهای ناب اسلام محمدی تا پای جان است، اگر چه همه مردم نیز در مسیر شکل‌گیری آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی مسئول هستند و برای همین مساله جان و خون دادند.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: امروز با حرکت راهبردی بسیج هیچ کس جرات نفوذ به سرزمین نور را ندارد./813/203/ب1

ارسال نظرات