۲۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۷
کد خبر: ۳۰۸۱۳۳
مدیر مدرسه علمیه امام خامنه ای کرمانشاه:

طلاب باید آگاهانه در عرصه های فرهنگی ورود پیدا کنند

خبرگزاری رسا ـ مدیر مدرسه علمیه امام خامنه ای کرمانشاه گفت: طلاب باید آگاهانه در عرصه های فرهنگی ورود پیدا کنند و اجازه ندهند دشمنان با هجمه های فرهنگی ارزش های دینی را کمرنگ جلوه دهند.
حوزه علميه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، خانم مرادی مدیر حوزه علمیه امام خامنه ای استان کرمانشاه در مراسم اختتامیه نمایشگاه محرق طلاب حوزه علمیه امام خامنه ای که پیش از ظهر امروز در مجتمع غدیر برگزار شد اظهار داشت: ادامه دادن نهضت امام خمینی (ره) افتخاری بزرگ است که نصیب حوزه های علمیه شده است.


وی تصریح کرد: طلاب طلایه داران عرصه دین هستند، امید است طلاب گام هایی استوار در این مسیر بردارند و بتوانند سربازان خوبی برای حضرت ولی عصر (عج) باشند.


مدیر حوزه علمیه امام خامنه ای کرمانشاه بیان داشت: این مدرسه با حمایت های آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه در سال 1390 شروع به کار کرد و تعداد طلاب مدرسه علمیه امام خامنه ای از 30 طلبه در سال 90 به حدود 152 طلبه در سال جاری افزایش پیدا کرد.


مرادی ادامه داد: در طول پنج سال فعالیت این مدرسه علمیه، با تلاش های هیئت امنای مدرسه علیه امام خامنه ای شرایط خوبی مهیا شده و اکنون نیز با حمایت های مسؤولان و هیئت امنا این نمایشگاه برپا شد تا بکارگیری هنرهای طلاب خواهر در زمینه دینی در معرض دید همگان قرار گیرد.


وی گفت: طلاب باید آگاهانه در عرصه های فرهنگی ورود پیدا کرده و تلاش های بسیاری انجام دهند، برگزاری نمایشگاه محرق حاصل فعالیت ها و تلاش های طلاب خواهر بود که به خلق آثاری زیبا با محوریت عاشورا، فرهنگ ناب محمدی را به نمایش گذاشت.


مدیر حوزه علمیه امام خامنه ای کرمانشاه تأکید کرد: طلاب خواهر می توانند نقش های اساسی در ارتقای فرهنگ دینی جامعه ایفا کنند  زیرا با بانوان جامعه در ارتباط بوده و اساس خانواده را شکل می دهند.


مرادی ابراز کرد: تحقق اهداف انقلاب و اسلام با فعالیت های گسترده طلاب و روحانیان صورت گرفته است و همواره در این راه از هیچ تلاشی فروگذار نشده است اما باید در مقابل هجمه های فرهنگی دشمنان بیدار بود و اجازه نداد با کمرنگ جلوه دادن ارزش های اسلامی همچون حجاب و عفاف بنیان جامعه و خانواده به سستی گرایش یابد.


وی در پایان عنوان داشت: طلاب و روحانیان و مسؤولان کشوری با بکارگیری حداکثر توان خود باید مکر دشمنان اسلام را خنثی کنند و اجازه ندهند خدشه ای بر اندیشه والای اسلام و انقلاب وارد شود.

لازم به ذکر است در پایان این نمایشگاه یکی از تابلوهای محرق با محوریت شهدای کربلا به حرم امام حسین (ع) هدیه شد./857/202/ب3

ارسال نظرات