۰۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۷
کد خبر: ۳۰۹۲۲۱
مدیر حوزه علمیه سنقر:

گام نهادن در راه دفاع از حرم اهل بیت نشان دهنده اوج ارادت شهدای مدافع حرم است

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه علمیه سنقر در حاشیه مراسم تشییع پیکر شهید اکبر ملکشاهی، گفت: گام نهادن در راه دفاع از حرم اهل بیت نشان دهنده اوج ارادت شهدای مدافع حرم است.
تشييع پيکر شهيد اکبر ملکشاهي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، پیکر مطهر ششمین شهید مدافع حرم کرمانشاه، شهید اکبر ملکشاهی صبح امروز با حضور طلاب و روحانیان، فرماندهان نظامی و انتظامی، مسؤولان و خیلی عظیم مردم شهیدپرور کرمانشاه از مقابل مسجد جامع به سمت گلزار شهدای کرمانشاه تشییع و به خاک سپرده شد.

 


حجت الاسلام مجید بنی عامری مدیر حوزه علمیه شهرستان سنقر در حاشیه مراسم تشییع پیکر شهید اکبر ملکشاهی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، اظهار داشت: شهدا مدافعان حریم امن کشور و زمینه ساز تامین آسایش و رفاه ایران اسلامی هستند.

 


مدیر حوزه علمیه شهرستان سنقر تصریح کرد: جوانان غیور و شجاع کشور برای دفاع از آرمان های انقلاب و اسلام گام در راه دفاع از حریم کشور نهاده و ذلت را نمی پذیرند.

 


حجت الاسلام بنی عامری مقام مجاهدات و جانفشانی شهدای مدافع حرم را بسیار والا توصیف کرد و گفت: شهدای مدافع حرم داوطلبانه گام در مسیر دفاع از حرم مطهر ائمه اطهار نهادند و این نشان دهنده اوج ارادتشان به اهل بیت علیهم السلام است.

 


وی در پایان عنوان داشت: به همت رزمندگان و فداکاری شهدای مدافع حرم، اسلام ناب محمدی روز به روز بالنده تر و سرزنده تر در جهان منتشر شده و نقشه های شوم دشمنان اسلام با بن بست مواجه می شود.

 


حجت الاسلام مهدی محمدی فر معاون تبلیغ حوزه علمیه کرمانشاه نیز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه با تبریک و تسلیت شهادت شهید اکبر ملکشاهی به خانواده ایشان و مردم شریف کرمانشاه ابراز داشت: تربیت چنین فرزندانی مایه سربلندی و افتخار خانواده های ایرانی است.

 


وی ادامه داد: سربلندی و عزت کشور ایران مرهون بصیرت و شجاعت این جوانان است و دشمنان اسلام و انقلاب با دیدن روحیه شجاعت و غیرت جوانان این مرز و بوم جرأت تعرض به خاک کشور را ندارند.

 


حجت الاسلام محمدی فر خاطرنشان کرد: محبان واقعی اهل بیت علیهم السلام اهانت به حرم مطهر ایشان را بر نمی تابند و با تمام توان در مقابل تروریست ها قد علم می کنند و به لطف پروردگار پیروزی و نصرت نزدیک است.

 


معاون تبلیغ حوزه علمیه کرمانشاه در پایان یادآور شد: مقام شهدای مدافع حرم، مقام قرب الهی است و عزت و سعادت اخروی در انتظار آن هاست همانطور که در دنیا نیز موجب سربلندی و افتخار خانواده و جامعه خود شدند.

 


در پایان لازم به ذکر است مراسم بزرگداشت شهید ملکشاهی عصر امروز در مسجد النبی (ص) کرمانشاه برگزار می شود./857/202/ب1

ارسال نظرات