۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۹
کد خبر: ۳۰۹۶۰۹
مجمع علما و طلاب هند؛

مسلمانان باید سیلی محکمی بر صورت سیاه و زشت آل‎سعود بزنند

خبرگزاری رسا ـ مجمع طلاب و علمای هندوستان با محکومیت اعدام شیخ نمر تأکید کردند که انتقام این جنایت باید زدن سیلی محکم بر چهره سیاه آل‌سعود از سوی مسلمانان باشد.
مسلمانان باید سیلی محکمی بر صورت سیاه و زشت آل‎سعود بزنند

 

به گزارش خبرگزاری رسا، مجمع علما و طلاب ھند با صدور بیانیه ای اعدام آیت اللہ شیخ نمر باقر النمر را به دست رژیم آل سعود به شدت محکوم کرد.

 

بسمه تعالی

 

«و لا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون»


خیانت و جنایت آل سعود موجب شد تا جهان اسلام به سوگ نشسته و در غم از دست دادن مجاهد فی سبیل الله شهید مظلوم آیت الله شیخ محمد باقر النمر جامه عزا برتن کند.


این عمل زشت و مجرمانه از سوی دولت آل سعود خبیث در حالی صورت می گیرد که حضرت آیت الله خامنه ای در هفته وحدت و حضور مهمانان و شخصیت های جهان اسلام، حرکت نوین تمدن اسلامی برای وحدت جهان اسلام را یک اصل مهم برای نجات مسلمانان برشمردند.


آل سعود صهیونیستی در این زمان حساس، آیت الله شیخ باقر النمر را مظلومانه و بیگناه به شهادت رساند تا اختلاف مذهبی را در جهان اسلام شعله ور کرده و وحدت و انسجام  را که نیاز جدی  جهان اسلام است، تحت الشعاع قرار دهد و خوش خدمتی به آقای خود رژیم صهیونستی و آمریکا کرده باشد.


اقدام جنایتکارانه آل سعود باید فراتر از سخن و در عمل پاسخ داده و سیلی محکمی بر صورت سیاه و ننگ سلمان بن عبدالعزیز و همدستان وی زده شود تا دیگر جرأت چنین اقدامی به وی دست ندهد.


ماشین جنگی آل سعود متصل به آل یهود صهیونیسم در صحنه های سیاسی در میدان جنگ در مقابل مردم سوریه و عراق و یمن و نیجریه به گل و لای نشسته است، بنابراین حالت جنون به خود گرفته و مردم بی گناه و مظلوم و آزادی خواه را با شمشیر و گلوله به طرز فجیع به شهادت می رساند.


مجمع علمای و طلاب هند ضمن محکوم کردن این گستاخی آل سعود خبیث از همه مسلمانان جهان می خواهد با محکومیت عملکرد حکام عربستان به افشاگری علیه این جنایتکاران اقدام کرده و پرده از چهره آل سعود خبیث بگشایند.


در پایان در ضمن تسلیت به پیشگاه حضرت بقیت الله الاعظم و رهبر انقلاب اسلامی و مراجع تقلید عظام و علمای اسلام وحوزه های علمیه جهان اسلام و خانواده محترم این شهید بزرگوار، ما طلاب هندوستان حوزه علمیه قم این جنایت فجیع و غمبار را محکوم می کنیم و می خواهیم این جنایت خبیثانه آل سعود را بی پاسخ نگذارند.


 سلام بر روزی که او ظهور خواهد کرد و تمامی ظالمین را از روی هستی محو خواهد کرد. با امید دیدار آن حضرت.


والسلام علیکم و رحمه الله 

 

مجمع علماء و طلاب هند حوزه علمیه قم

15 دی 1394

 /۹۸۸/ب902/د

ارسال نظرات