۲۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۳
کد خبر: ۳۱۰۴۰۲
حجت الاسلام پژمانفر:

دستگاه دیپلماسی در برابر حکم اعدام شیخ نمر ضعیف عمل کرد/ تدبیر با انفعال اشتباه گرفته شده است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مجلس با انتقاد از عمکرد ضعیف و منفعلانه دستگاه دیپلماسی در برابر حکم اعدام شیخ نمر، گفت: دستگاه دیپلماسی در این زمینه عقب نشینی و فقط به تعارفات اکتفا کرد.
حجت الاسلام پژمانفر

حجت الاسلام نصرالله پژمانفر، نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، با اشاره به شهادت شیخ نمر، گفت: شیخ نمر، این مجاهد بزرگوار سالیان سال در حوزه اجتهاد و تلاش برای معرفی اسلام ناب در منطقه خود فعال بود.

 

وی ادامه داد: این مجاهد بزرگ روابط بسیار گسترده ای را بین مسلمانان ایجاد کرد و در این راستا نشست های مختلفی را برای ایجاد وحدت در جهان اسلام پیگیری می کرد و با کشورهای مسلمان همجوار ارتباط نزدیک داشت.

 

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اعدام شیخ نمر از سوی آل سعود اظهار کرد: این حرکت آل سعود نشان درماندگی عربستان است و جریان حاکم تلاششان این است حرکت های داخلی را که منجر به حرکت های جوامع می شوند، سرکوب کنند.

 

عمکرد ضعیف و منفعلانه دستگاه دیپلماسی در برابر حکم اعدام شیخ نمر

وی ادامه داد: آنها درباره مقابله با این حرکت ها، راهی جز برخورد فیزیکی برای خودشان نمی بینند و اتفاقاتی که امروز با مدیریت عربستان با عنوان داعش و تکفیری ها صورت می گیرد نشان دهنده این بن بست فکری در دنیا است.

 

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی در ادامه با انتقاد از عمکرد ضعیف و منفعلانه دستگاه دیپلماسی در برابر حکم اعدام شیخ نمر، گفت: دستگاه دیپلماسی در این زمینه عقب نشینی و فقط به تعارفات اکتفا کرد.

 

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی افزود: قبل از اجرای حکم اعدام شیخ نمر دستگاه دیپلماسی منفعل عمل کرد و این درحالی است که تدبیر با انفعال اشتباه گرفته می شود./934/302/ب1

ارسال نظرات