۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۰
کد خبر: ۳۱۰۸۴۶
استاد حوزه علمیه:

عربستان به دیکته صهیونیست ها جنگ نیابتی انجام می دهد

خبرگزاری رسا ـ حجت‌الاسلام ضیایی گفت: صهیونیسم به عنوان مدیریت شرارت شیطانک های خود را با شیطان بزرگ همراه کرده و هدف آل سعود که همان شیطانک باشد را در «تحریک اختلافات مذهبی»، «دفاع از دموکراسی غربی»، «بقاء حکومت سلطنتی خود» و «معاون اجرایی جنگ های نیابتی در جهان و به ویژه خاورمیانه» قرار داده است.
حجت الاسلام سيد حسن ضيايي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، حجت‌الاسلام سید حسن ضیایی صبح امروز در جلسه درس اخلاق خود که در محل مدرسه علمیه آیت الله خویی برگزار شد، به جریان شناسی سیاست های عربستان سیاسی به عنوان محور شرارت در منطقه اشاره کرد و گفت: صهیونیسم به عنوان مدیریت شرارت شیطانک های خود را با شیطان بزرگ همراه کرده و هدف آل سعود که همان شیطانک باشد را در «تحریک اختلافات مذهبی»، «دفاع از دموکراسی غربی»، «بقاء حکومت سلطنتی خود»، «معاون اجرایی جنگ های نیابتی در جهان و به ویژه خاورمیانه» قرار داده است.

 

وی «رساندن تدارکات و سلاح و اطلاعات به گروه های شرور همچون داعش»، «ایجاد سپر حفاظتی کامل برای اسرائیل» و «زمینه سازی برای آمدن سفیانی که از نسل بنی امیه است، در منطقه شامات» را از دیگر اهداف تعیین شده برای رژیم آل سعود دانست و اظهار کرد: سفیانی هم یهود شکست خورده در فلسطین اشغالی را نظم می دهد و هم شاخی برای شیعه می شود که به مکه و مدینه و کوفه تجاوز کند، یعنی گاو دوشاخ است.

 

حجت‌الاسلام ضیایی تصریح کرد: عربستان به دیکته صهیونیست ها جنگ نیابتی انجام می دهد و فرقی ندارد که این جنگ ها در چه کشوری باشد.

 

استاد حوزه علمیه خراسان در بخش دیگری از سخنان خود به بازخوانی نشانه های آخرالزمان در لسان پیامبر اکرم(ص) پرداخت و گفت: پیامبر اکرم(ص) در آخرین حجی که به جا آوردند، فرمودند «از زمان های نزدیک به قیامت صغری که همان ظهور امام زمان(عج) است، ضایع کردن نماز های یومیه، تبعیت از شهوت و میل داشتن به هواهای نفسانی و کرنش برابر مال و دارایی ای که حرام باشد است؛ در چنین زمانی مؤمن در خود ذوب می شود.»

 

وی در تبیین این روایت خاطرنشان کرد: در آخرالزمان مؤمن در بین مردم و از دید آن ها کاملا از چشم می افتد و در چنین شرایطی منکر را می بیند اما نمی تواند از آن نهی کند چرا که منکر تبدیل به معروف شده و مردم یکدیگر را امر به منکر می کنند؛ مثلا کسی می خواهد ازدواج کند، به او می گویند چرا می خواهی یک نان خور به خود اضافه کنی؟ از این رو مؤمن دیگر توان ندارد تغییر وضع موجود دهد.

 

حجت‌الاسلام ضیایی افزود: هجوم فرهنگی، نفوذ فرهنگی و کودتای فرهنگی حرکات نرمی هستند که برای براندازی حکومت دینی و تغییر ساختار انقلاب اسلامی به کار گرفته می شوند؛ در اصطلاح سیاسی به این حرکات انقلاب مخملی گفته می شود.

 

استاد حوزه علمیه خراسان تأکید کرد: در دوران قبل از ظهور، منکر بین مردم معروف شده و معروف منکر می شود؛ نتیجه شست‌وشوی مغزی جوانان با نفوذ و کودتا و استحاله فرهنگی این است که کسی مسلمان یهودی صفت شده و جاده صاف کن استعمار خواهد شد.

 

وی در پایان افزود: در روایات شیعه داریم در آخرالزمان غالب مردم کار به حق و باطل ندارند و دنبال کسی راه میفتند که پول بیشتری به آن ها بدهد؛ انسان گاه به جای این که رکوع و سجودش برای خدا باشد، برای پول خواهد بود؛ تمام دنیا خوب است از جمله پول؛ اما نحوه استفاده از آن مهم است همانطور که دست انسان ذاتا خوب است اما اگر با آن ظلم کنیم، نحوه استفاده از آن حرام می شود./820/202/ب1

ارسال نظرات