۰۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۷
کد خبر: ۳۱۳۱۲۵
نماینده ولی فقیه در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین:

برجام نباید عاملی برای معامله با فتنه گران باشد

خبرگزاری رسا ـ استاد دانشگاه آزاد اسلامی با بیان این‌که آمریکایی‌ها هرگز تحریمات را به طور کامل برنمی‌دارند، گفت: آمریکایی‌ها تعدادی از تحریمات را برداشتند اما به خاطر ساخت موشک تحریمات دیگری را اعمال کردند، آنها عادت به عهدشکنی و وضع تحریم دارند و به فکر برداشتن مشکلات نیستند.
حجت الاسلام حسين حيدري

حجت الاسلام حسین حیدری، نماینده ولی فقیه در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، به توافقاتی که بین ایران و 1+5 بسته شد اشاره کرد و گفت: اصل برجام بهتر از این هم می‌شد اما با توجه به موقعیت و شرایط زمانی که پیش رو بود بهتر از این نمی‌شد به نتیجه رسید.

 

وی در ادامه افزود: موفقیت امروز ما به خاطر ایستادگی و همدلی مردم بود که ما به چنین نتیجه‌ای رسیدیم، در روابط آمریکایی‌ها نفاق و دورویی وجود دارد و مسؤولان کشور ما باید به گونه‌ای منطقی در برابر آمریایی‌ها بایستند چون آنها دورو هستند و به تعهدات خود عمل نمی‌کنند.

 

استاد دانشگاه آزاد اسلامی با بیان این‌که آمریکایی‌ها هرگز تحریمات را به طور کامل برنمی‌دارند ابراز کرد: آمریکایی‌ها تعدادی از تحریمات را برداشتند اما به خاطر ساخت موشک تحریمات دیگری را اعمال کردند آنها عادت به عهد شکنی و وضع تحریم دارند و به فکر برداشتن مشکلات نیستند.

 

نماینده ولی فقیه در دانشگاه آزاد اسلامی با تاکید بر این‌که نباید وارد بازی با آمریکایی‌ها شویم اظهار کرد: زمانی که آمریکایی‌ها وارد بازی شوند آن بازی را مدیریت می‌کنند و از اهرم فشار استفاده می‌کنند، دولتمردان و مسؤولان ما باید هوشیار و آگاه باشند.

 

حجت الاسلام حیدری با بیان این‌که مسؤولان و دولتمردان ما باید با آگاهی و هوشیاری در برابر دشمنان بایستند، بیان کرد: آمریکایی‌ها تحریم را حربه‌ای قرار داده‌اند تا نظام ما را طبق خواسته‌های خود به انحراف بکشانند.

 

وی در ادامه اضافه کرد: ما نباید روحیه استکبارستیزی را فراموش کنیم، زمانی که نیروهای آمریکایی وارد آبهای ایران شدند ما با احترام با آنها رفتار کردیم و این حسن نیت نظام جمهوری اسلامی ایران را نشان می‌دهد.

 

استاد دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد: برجام نباید عاملی برای معامله با فتنه‌گران و استکبارستیزان باشد، برجام نتیجه تلاش و جدیت مسؤولان، دولتمردان نظام، رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و یکپارچگی مردم است.

 

نماینده ولی فقیه در دانشگاه آزاد اسلامی در پایان گفت: وحدت باید در بین دولتمردان و مردم وجود داشته باشد تا دشمنان دست از زیادخواهی‌های خود بردارند و هرگز اجازه ندهیم تفرقه در بین مردم و مسؤولان رخنه کند./838/302/ب2

ارسال نظرات