۰۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۱:۰۱
کد خبر: ۳۱۳۴۵۳

برگزاری کارگاه دو روزه رابطین فرهنگی استان کرمانشاه

خبرگزاری رسا ـ معاون تبلیغ حوزه علمیه کرمانشاه با اشاره به برگزاری کارگاه دو روزه و گردهمایی رابطین فرهنگی استان، گفت: 120 نفر از رابطین فرهنگی استان در این گردهمایی حضور یافتند.
حجت الاسلام مهدي محمدي فر

حجت الاسلام مهدی محمدی فر معاون تبلیغ حوزه علمیه کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، از برگزاری کارگاه آموزشی و گردهمایی رابطین فرهنگی در استان خبر داد و اظهار داشت: بیش از 120 نفر از رابطین فرهنگی استان کرمانشاه طی دو روز در حوزه علمیه امام خمینی (ره) کرمانشاه حضور یافتند.

 


حجت الاسلام محمدی فر ادامه داد: رابطین فرهنگی استان به همت معاونان تبلیغ و روحانیان طرح هجرت گزینش شده و در این مراسم حضور یافتند.

 


معاون تبلیغ حوزه علمیه کرمانشاه تصریح کرد: هدف از برگزاری این نشست شناسایی روستاهای دور افتاده و محروم از حضور روحانیان است تا رابطین فرهنگی با کسب آموزش های لازم و کافی بتوانند در این مناطق حضور یافته و فرهنگ اصیل اسلامی و احکام آموزشی را تبیین کنند.

 


وی خاطرنشان کرد: این طرح چندین سال متوالی در سراسر کشور در حال برگزاری است و در استان کرمانشاه نیز انسجام بیشتر این مراسم و بهبود روزافزود سطح کارگاه های آموزشی مدنظر است.

 


حجت الاسلام محمدی فر گفت: رابطین فرهنگی افزون بر ترویج دین، به صورت دقیق با احکام اسلام آشنا شده و می توانند همچون منادیان اسلام جلوی رشد و نفوذ فرقه های غیراسلامی را در روستاها بگیرند.

 


معاون تبلیغ حوزه علمیه کرمانشاه ابراز داشت: پس از برگزاری کارگاه آموزشی و آشنایی طلاب با احکام تبلیغ، معاونان تبلیغ مدارس علمیه شهرستان ها نظارت ماهیانه خود را بر فعالیت فعالان فرهنگی آغاز کرده و آن ها را در به انجام رساندن رسالت محوله یاری کرده و موانع موجود را مرتفع می کنند.

 


وی در پایان تأکید کرد: رابطین فرهنگی در مدت برگزاری کارگاه آموزشی با مسائل احکام، مفاهیم قرآن، خداشناسی و موارد دیگر آشنایی پیدا می کنند./857/303/ب1

ارسال نظرات