۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۷
کد خبر: ۳۱۴۰۰۲
فرمانده سپاه کاشان:

ایام الله دهه فجر، مقطع رهایی ملت ایران بود/ با انتخاب افراد انقلابی راه نفوذ دشمن را ببندیم

خبرگزاری رسا ـ فرمانده سپاه کاشان گفت: اگر در دو انتخابات پیش رو با حضور همگانی در انتخابات، مجلسی انقلابی، ولایی و متعهد داشته باشیم می‌توانیم در مقابل زیاده خواهی دشمنان بایستیم.
باقر فرهنگ

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، سرهنگ باقر فرهنگ فرمانده سپاه کاشان صبح امروز در مراسم جشن سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در مدرسه امام خیمنی(ره) این شهرستان، گفت: افرادی که در رأس حکومت ستم شاهی قرار داشتند از وابستگان رژیم صهیونیستی و با افکار صهیونیستی و بهائیت بودند و نخست وزیر رژیم طاغوتی کشور و مردم را در حداقل ها و فرومایگی تعریف می کرد و در بحث تولید اعتقاد داشت حتی حداقل ها را هم ایرانی ها نمی توانند تولید کنند.

 

به گفته وی در ابعاد نظامی آمریکا با ایجاد مراکز مهمات جنگی در کشور، ایران به عنوان ژاندارم منطقه و برای دفاع از منافع خود تعریف و روزانه میلیون ها بشکه نفت کشور را برای فقط برای تأمین منافع آمریکا و رژیم صهیونیستی صادر می‌کردند.

 

فرمانده سپاه کاشان گفت: کشور در زمان رژیم ستم شاهی در بحث صنعت نیز مونتاژکار و به نوعی محل ورود تکنولوژی و ساخت و ساز مونتاژ کاری و بازار مصرف غرب شده بود.

 

به گفته وی، چنان جو خفقان سیاسی بر کشور حاکم شده بود که حتی جرأت ابراز نظر و ورود به عرصه سیاسی برای مردم امکان پذیر نبود و با ایجاد سازمان مخوفی از جمله ساواک، هیچ کس جرأت کمترین ابراز نظر نداشت.

 

فرهنگ به اشاره به این که به پشتوانه مردم و شهدای انقلاب اسلامی نعمت امنیت، آسایش، آرامش و اقتدار و سربلندی و افتخار نصیب ملت ایران شد، گفت: دشمنان انقلاب اسلامی لحظه ای آرام نیستند چون می دانند این انقلاب همانگونه که امام راحل فرمود، محصور به مرز و کشور نیست و ما انقلاب اسلامی را به همه جهان صادر می کنیم.

 

وی افزود: امروز ندای استقلال و آزاد خواهی مردم در کشورهای منطقه، اروپا و آمریکا، گوش سردمداران  استکبار را کر کرده است و این قدرت انقلاب اسلامی است که جهان را تحت تأثیر خودش قرارداده است.

 

فرمانده سپاه کاشان با اشاره دستاوردها و برکات انقلاب اسلامی گفت: گاهی زمزمه هایی شنیده می شود که ارتباط با آمریکا برای ما خیراتی دارد در حالیکه آمریکا و استکبار جهانی هرکجا نفوذ داشته منشأ ستم گری و ظلم و استبداد و وحشی گری بوده است.

 

فرهنگ ابراز کرد: آنهایی که هنوز هم از تریبون های خود حفظ منافع اسرائیل را در اولویت خود می دانند و رژیمی را که بیش از 60 سال است سرزمین فلسطین را اشغال کرده است حمایت می کنند.   

 

فرمانده سپاه کاشان، موفقیت ها و دستاوردهای جمهوری اسلامی را به برکت خون شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس دانست و گفت: آثار و برکات خون شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در ابعاد سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و نظامی مثال زدنی است و جمهوری اسلامی توانسته در بعد نظامی با ساخت موشک هایی با برد بیش از 2 هزار کیلومتر قدرت خود در بعد نظامی نشان دهد.

 

فرهنگ، در ادامه با اشاره به هشدار رهبر معظم به نفوذ دشمن گفت: دشمن به دنبال این است تا جوانان و نوجوانان را به محیط مفسده برانگیز کشیده و آنها را از ارزش ها و باورهای دینی دور کنند.

 

فرمانده سپاه کاشان در ادامه با تقدیر از خواهران، برداران، جوانان و نوجوانان حزب اللهی کاشان در برخورد با حرکت پلشتی که در مجتمع سینمایی کاشان رخ داد، گفت: مردم انقلاب را دوست دارند و به کسانی که  در دامن غرب بودند و کشف حجاب کردند اجازه خود نمایی نمی دهند.

 

وی افزود: اگر عده ای فرصت طلب از روی غفلت به دنبال چنین مسائلی در شهرستان هستند این خواسته همه مردم و مسؤولان نیست و باید مراقبت کرد.

 

فرمانده سپاه کاشان از آیت الله نمازی نماینده ولی فقیه در کاشان که با ورود به موقع و اقدام به موقع خود این حرکت زشت را محکوم و موضع گیری صریح داشت تقدیر و تشکر کرد و گفت: اگر لحظه ای درنگ کنیم دشمن آماده است تا از طریق جبهه های ضد فرهنگی و تهاجمات گسترده به انقلاب ضربه بزند.

 

فرهنگ در ادامه به اهمیت دو انتخابات پیش رو نیز اشاره کرد و گفت: دشمن در آستانه انتخابات به دنبال نقوذ سیاسی است تا به مراکز تصمیم گیری و تصمیم سازی نظام نفوذ کند و در این راه چشم طمع به انتخابات دوخته است.

 

به گفته وی، اگر انقلاب و نظام اسلامی تا به اینجا با قدرت پیش رفته و خواهد رفت به برکت حمایت مردمی از نظام به ویژه در انتخابات بوده است که اگر در دو انتخابات پیش رو با حضور همگانی در انتخابات مجلسی انقلابی و ولایی و متعهد داشته باشیم تا بتوانیم در مقابل زیاده خواهی دشمنان بایستیم./1307/202/ب1

ارسال نظرات