۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۸
کد خبر: ۳۱۴۵۰۵

حضور بیش از صدهزار عنوان کتاب در یازدهمین نمایشگاه کتاب قم

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم از حضور بیش از یک صد هزار عنوان کتاب در یازدهمین نمایشگاه کتاب استان قم خبر داد.
دانشي

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا٬ حجت الاسلام دانشی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه یازدهمین نمایشگاه کتاب استان قم همزمان با دهه مبارک فجر در مصلی بزرگ قم برگذار خواهد شد٬ اظهار کرد: این نمایشگاه با یک رشد قابل قبولی نسبت به سایر نمایشگاه ها مواجه شده است و حضور 423ناشر در این نمایشگاه گواه این موضوع است.


وی ادامه داد: نمایشگاه کتاب استان قم در بخش های مختلفی از قبیل عمومی و دانشگاهی٬ کمک آموزشی٬ کودک و دفاع مقدس برگذار خواهد شد.


مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم با بیان اینکه بیش از یک صد هزار عنوان کتاب در یازدهمین نمایشگاه کتاب استان قم حضور ارائه خواهد شد٬ افزود: این نمایشگاه روز یکشنبه 18بهمن ماه از ساعت 16با حضور رییس مجلس شورای اسلامی٬ استاندار و ائمه جمعه قم در مصلی قم افتتاح خواهد شد.


رییس مجتمع ناشران استان قم نیز در ادامه با بیان اینکه 423ناشر در 249غرفه در این نمایشگاه حاضر خواهند شد٬ تصریح کرد: از این مجموع سهم ناشران حوزه دین  و عمومی 271ناشر با بیش از 32هزار عنوان کتاب و همچنین سهم ناشران دانشگاهی 60 ناشر با 25 هزار و 670 عنوان کتاب بوده است.


وی گفت: همچنین 25ناشر  با دو هزار و 350عنوان کتاب سهم ناشران دفاع مقدس و 42ناشر با 12هزار و 40عنوان کتاب و سهم ناشران حوزه لاتین و عربی 25ناشر با 18هزار و 500عنوان کتاب بوده است.


حسینی با اشاره به توزیع بیش از 750میلیون تومان بن تخفیف در این نمایشگاه٬ اظهار کرد: یازدهمین نمایشگاه کتاب استان قم از روز دوشنبه 19بهمن در دو وقت صبح از ساعت 9الی 12 و عصرها از ساعت 16 الی 21 میزبان علاقه مندان خواهد بود./858/پ202/ق

ارسال نظرات