۱۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۵
کد خبر: ۳۱۴۹۸۹
کارشناس مسائل سیاسی:

هدف آمریکا تغییر رفتار و سیرت نظام جمهوری اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ کارشناس مسائل سیاسی گفت: هدف آمریکا تغییر رفتار و سیرت نظام جمهوری اسلامی است که به صورت مشهود هم بیان می‌کنند، بنابراین راهبرد آمریکا برای رسیدن به این هدف تضعیف عوامل ماندگاری انقلاب است.
عليرضا رضا زاده

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا درکاشان، علیرضا رضازاده، کارشناس مسائل سیاسی جمعه شب در همایش فجرآفرینان بسیجی کاشان گفت: امام خمینی(ره) فرمود پشتیبان ولایت فقیه باشید، امام هیچ گاه نفرمود، پشتیبان نوه های من باشید تا به انقلابتان آسیبی نرسد.

 

وی یادآور شد: امام هیچ کجا نفرمود اگر نوه من در یک فرآیند قانونی تمکین به قانون نکرد برای قدردانی از من قانون را زیر پا گذارید.

 

کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به این که امام فرمود انقلاب بدهکار به هیچ شخص و گروهی نیست، گفت: اگر این تفکر را القا کنیم که امام ولایت فقیه را برای این تببین کرد تا همه را مطیع خود و خانواده خود سازد، خیانت به راه امام و قدر ناشناسی از امام است.

 

رضازاده یادآور شد: در فرانسه عملیات تروریستی انجام می شود به نام ملت ایران پیام می دهیم ، اما در مسأله نیجریه و شهادت صدها تن از شیعیان به نام ملت ایران پیامی از سوی دولت صادر نمی شود، آیا بنا است امام زمان(عج) راضی شود یادولت فرانسه، آیا بنا ا ست خدا راضی شود یا کدخدا راضی شود.

 

این کارشناس ارشد حوزه اندیشه سیاسی در ادامه با اشاره به این فرمایش رهبر معظم انقلاب، مبنی بر این که طوری رأی دهید که در مقابل خواست آمریکا قرار داشته باشد، گفت، طوری رأی ندهیم که در دنیا بگویند طرفداران آمریکا در ایران روی کار آمدند.

 

رضا زاده همچنین با بیان این که اگر مجلس پسابرجام مجلس امیدوار به آمریکا و غرب باشد، نفوذ آمریکا در ایران تسهیل خواهد شد یادآور شد: از فرمایشات رهبر معظم انقلاب این‌گونه استنباط می‌شود که اگر به افرادی که در لیست‌های معرفی شده از سوی افراد مؤمن و موثق و در خط امام و انقلاب و دارای روحیه استکبارستیزی هستند، رأی دهیم مأجور بوده و به وظیفه خود در شرایط نفوذ عمل کرده‌ایم.

 

وی در ادامه یادآور شد: هدف آمریکا تغییر رفتار و سیرت نظام جمهوری اسلامی است که به صورت مشهود هم بیان می‌کنند، بنابراین راهبرد آمریکا برای رسیدن به این هدف تضعیف عوامل ماندگاری انقلاب است. 

 

وی از هویت دینی«عامل اصلی»، ولایت محوری، نقش مردم و خط امام به عنوان مهم‌ترین عوامل ماندگاری انقلاب اسلامی نام برد و افزود: رهبر معظم انقلاب فرمود، اگر راه امام گم شود و یا فراموش شود و یا این که از راه امام غفلت شود ملت ایران سیلی خواهد خورد.

 

رضازاده یادآور شد: میراث امام خط امام است و اگر کسی می‌خواهد قدردان امام باشد، باید از اصول فکری و اندیشه امام دفاع کند نه امتیازات فراقانونی و ویژه برای بستگان امام طلب کند.

 

به گفته وی، استکبار ستیزی دفاع از مستضعفین، تمکین به رأی مردم و در رأس آنها ولایت مطلقه فقیه اصول اساسی و لاینفک اندیشه امام (ره) هستند.

 

این کارشناس ارشد حوزه اندیشه سیاسی یادآور شد: فتنه جدید تحریف امام است و کسانی که خود را مدافع خانواده امام می دانند زمانی که به تصویر امام توهین شد و شعار مرگ براصل ولایت فقیه سر داده شد کجا بودند./1307/202/ب2

ارسال نظرات