۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۴
کد خبر: ۳۱۵۲۲۱
حجت الاسلام پناهیان:

عده ای که از انقلاب فاصله گرفته اند وجودشان بی برکت شده است/ شهدا، پیروزی انقلاب را تضمین کردند

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه و دانشگاه، انقلاب اسلامی را منشأ برکت برای کشور دانست و گفت: دل انسان برای کسانی که از خط انقلاب خارج شده اند، می سوزد زیرا با این که ممکن است رأی و پست داشته باشند اما به دلیل فاصله گرفتن از انقلاب، برکت از وجود و اعمالشان گرفته شده است.
حجت الاسلام پناهيان پناهيان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، حجت الاسلام علیرضا پناهیان، استاد حوزه و دانشگاه امشب در تجمع فعالان اربعین حسینی مشهد که به یاد شهید مدافع حرم، مهدی محمدی در حسینیه تهرانیها برگزار شد، گفت: انقلاب اسلامی انقلابی با برکت است و به رغم همه محاسبه های دشمن بدون یک ریال هزینه تا این حد در جهان فدایی دارد.

 


وی اظهار کرد: آیت الله بهاء الدینی در دیداری که پس از ورود امام به ایران با ایشان داشتند به امام گفتند می دانید چه خطراتی در پیش است؟ امام فرمودند کار دست من نیست. آیت الله بهاء الدینی نقل می کنند که با شنیدن این جمله خیالم راحت شد و مطمین شدم فرمان انقلاب به دست خدا است.

 


حجت الاسلام پناهیان تصریح کرد: دل انسان برای کسانی که از خط انقلاب خارج شده اند، می سوزد زیرا با این که ممکن است رأی و پست داشته باشند اما به دلیل فاصله گرفتن از انقلاب، برکت از وجود و اعمالشان گرفته شده است.

 


استاد حوزه و دانشگاه افزود: برخی به حدی شوم و بی برکت هستند که حتی جنازه شان هم آشوب آفرین و در خدمت مطامع شیطانی قرار می گیرد و به عکس کسانی که در مسیر آرمان ها و ارزش های انقلاب هستند وجودشان سرشار از برکت است؛ مانند رهبر معظم انقلاب که وجود، کلام، رهبری و همه اقداماتشان برکت دارد و این برکت قطعا از صفای باطن ریشه می گیرد.

 


وی با اشاره به رشد چند میلیونی زائران اربعین حسینی طی کمتر از چهار سال، ادامه داد: هر که می خواهد کار با برکت داشته باشد مانند شهدا برای امام حسین(ع) کار کند.

 


حجت الاسلام پناهیان اضافه کرد: این شهادت هایی که در کشورهای منطقه شاهد هستیم برای این است که خدا می خواهد به برکت خون شهدا راهشان را باز و کارشان را برکت دهد چنان که شهدای ما تضمین کننده پیروزی انقلاب اسلامی شدند.

 


استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به این که در روایات کسی که به مرگ عادی در غربت از دنیا برود شهید محسوب می شود، گفت: بسیاری از شهدای دفاع مقدس تنها جهاد و شهادت داشتند اما مدافعان حرم، هم هجرت می کنند هم جهاد و هم شهادت و بعضا برای شهادت، هزینه یعنی جهاد مالی هم می کنند.

 


وی با بیان این که شهدا هر از چندی برمی گردند تا ما را از فتنه ها نجات دهند، یادآور شد: معلوم نیست برخی سیاستمداران چگونه به خود اجازه می دهند که از قاتلان این شهدا دفاع کنند./930/202/ب1

ارسال نظرات