۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۵
کد خبر: ۳۱۵۶۵۸
مسؤول بسیج طلاب کشور:

وظیفه طلاب حفظ و تقویت روحیه انقلابی گری است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول بسیج طلاب کشور گفت: روح انقلابی گری کم‌کم دارد مورد بی‌توجهی و گاها از طرف برخی مورد تخریب قرار می‌گیرد و وظیفه ما این است که روحیه انقلابی گری را حفظ و تقویت کنیم.
وظیفه طلاب حفظ و تقویت روحیه انقلابی گری است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، حجت‌الاسلام محمدی شاهرودی مسؤول بسیج طلاب کشور، صبح امروز در دیدار با طلاب بسیجی مدرسه سفیران امام حسن مجتبی(ع) با تأکید بر اهمیت موضوع نفوذ، گفت: نفوذ موردی خطرناک است ولی به اندازه اهمیت نفوذ جریانی نیست.

 

مسؤول بسیج طلاب کشور افزود: استحاله و براندازی نظام جمهوری اسلامی هدف کلی دشمن از نفوذ در لایه‌های مختلف کشور است.

 

حجت‌ا لاسلام شاهرودی خاطرنشان کرد: روح انقلابی گری کم‌کم دارد مورد بی‌توجهی و گاها از طرف برخی مورد تخریب قرار می‌گیرد و وظیفه ما این است که روحیه انقلابی گری را حفظ و تقویت کنیم.

 

وی با توجه به اینکه امام(ره) منادی حفظ ارزش‌ها اسلامی است، بیان داشت: دفاع از ارزش‌های اسلامی عنصری بود که مردم را در صحنه آورد و جان خود را برای حراست و دفاع از آن دادند ولی الآن گاهی نسبت به ارزش‌ها بی‌مهری می‌شود.

 

مسؤول بسیج طلاب کشور با اشاره به وظیفه طلاب در مقابل نفوذ، تأکید کرد: طلاب دینی، مرزبانان دینی هستند که باید از روزنه‌های نفوذ شیطان جلوگیری کنند و امروز ابلیس و شیطان، استکبار جهانی است که عربستان و ترکیه عفریت‌های آن در منطقه هستند.

 

حجت‌الاسلام شاهرودی اظهار کرد: یکی از بسترهای نفوذ، انتخابات است ولی به لطف خدا و هوشیاری امام (ره)، شورای نگهبان گلوگاهی برای جلوگیری از نفوذ شده است.

 

وی با تأکید در تقویت گفتمان ولایتمداری گفت: برای مقابله بانفوذ باید باورهای خودمان و مخاطبانمان را تقویت کنیم و ولایت باوری و ولایت‌پذیری را در جامعه تبیین کنیم، نه جلوتر از ولایت قدم برداریم و نه عقب‌تر از آن و این را ترویج کنیم./846/202/ب1

ارسال نظرات