۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۲
کد خبر: ۳۱۵۶۵۹

محفل ادبی اهل قلم در نمایشگاه کتاب قم برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا - معاون هنری و ادبیات اداره حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس قم از برگزاری محفل ادبی اهل قلم قم با حضور رحیم مخدومی چهره نام آشنای دفاع مقدس در محل نمایشگاه کتاب قم خبر داد.
محمد جواد قدسي، معاون ادبيات و هنري اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌هاي دفاع مقدس استان قم

محمدجواد قدسی معاون هنری و ادبیات اداره حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس قم در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، از برگزاری محفل ادبی اهل قلم قم با حضور چهره نام آشنای دفاع مقدس آقای رحیم مخدومی نویسنده کتاب های دفاع مقدس در محل نمایشگاه کتاب قم خبر داد.

 

وی در معرفی این چهره نام آشنای دفاع مقدس،‌ گفت: من به جرأت می توانم بگویم آقای مخدومی یکی از پنج نویسنده برتر کتاب های عرصه دفاع مقدس است همچنان که رهبر معظم انقلاب نیز بر برخی از کتاب های ایشان تقریظ نویسی نیز کرده اند.

 

معاون هنری و ادبیات اداره حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس قم ادامه داد: این محفل ادبی در محل برگزاری نشست های مصلی قدس ساعت 19:30 به همکاری غرفه راویان فتح اداره حفظ آثار سپاه برگزار می شود و در این محفل سردار علی ناظری مسؤول نشر فاتحان نیز حضور دارد.

 

قدسی همچنین از برگزاری محفل ادبی کارگاه داستان انقلاب در محل اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قم  در چهارشنبه 21 بهمن با حضور استاد علی اصغر کاویانی و با همکاری بسیج هنرمندان استان قم خبر داد.

 

گفتنی است، نمایشگاه کتاب استان قم به همت تعاونی ناشران و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم،  از 18 بهمن‌ماه آغاز به کار کرده است و تا 25 بهمن‌ماه ادامه دارد و 423 ناشر در این نمایشگاه با نزدیک به 100 هزار عنوان کتاب حضور دارند./1330/ت302/ی

ارسال نظرات