۲۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۴
کد خبر: ۳۱۷۴۱۳
رصد کانال‌های انتخاباتی تلگرام؛

تشکیل ستاد تخریب علیه زاکانی و حداد/ خطای فاحش در لیست ۳۰ نفره اصلاح‌طلبان/ پروژه دخالت BBC در انتخابات از کجا آب می‌خورد؟

خبرگزاری رسا ـ پایگاه تلگرامی "مجمع اصلاح‌طلبان" و برخی گروه‌های همسو با آن‌‌ها نیز با انتشار مطالب متعددی به تخریب وجهه علیرضا زاکانی و حداد عادل پرداخته‌اند.
پروژه دخالت بي بي سي در انتخابات ايران
 
به گزارش سرویس پیشخوان خبرگزاری رسا، با رصد کانال‌های تلگرامی که این روزها بازارشان داغ شده، می‌توان بسیاری از اخبار را سریعتر و بدون پرده دریافت کرد؛ جذابیت اخبار تلگرامی موجب شد تا به صورت گزینشی، اخبار رسمی و غیررسمی و همچنین انتخاباتی منتشر شده در این کانال‌ها مورد بررسی قرار دهیم.

تشکیل ستاد تخریب علیه زاکانی

پس از افشاگری های شجاعانه علی زاکانی علیه حلقه فساد دولتی به ویژه کرسنت وقرار داد های نفتی وبرادر ریس جمهور ستاد ویژه ای علیه زاکانی تشکیل داده شده است در دولت قبل نیز زاکانی با رحیمی ومشایی ومرتضوی و... فساد دولتی مقابله کرد و دولت قبلی نیز سعی کرد با تخریب او را از صحنه خارج نماید.

کانال ویژه انتخابات عصبانیت اصلاح طلبان را ناشی از نام بردن زاکانی از فریدون عنوان کرد و نوشت: این افشاگری به حدی سازمان درونی ستاد حامیان دولت را بهم ریخته است که شروع به دروغ پردازی وتوهین بر علیه او در فضایی مجازی کرده اند.

ترس حامیان دولت این است که زاکانی با انتشار اسناد خود موجب ریزش آراء حامیان دولت گردد.

پایگاه تلگرامی "مجمع اصلاح طلبان" و برخی گروه های همسو با اصلاح طلبان نیز با انتشار مطالب متعددی به تخریب وجه علیرضا زاکانی پرداخت.

تشکیل ستاد تخریب برعلیه زاکانی و حداد/ خطای فاحش در فهرست 30 نفره اصلاح طلبان/ پروژه دخالت BBC در انتخابات از کجا آب می‌خورد؟

پایگاه تلگرامی مجمع اصلاح طلبان با انتشار تصویر قدیمی با هدف تخریب علیرضا زاکانی به انتشار اخبار دروغ پرداخت و نوشت: سند کمک میلیاردی سازمان تبلیغات در سال 90 به زاکانی کاندیدای اصولگرای ریاست جمهوری 92 و مجلس 94 افشا شد!

این در حالی است که مدیر مسئول هفته نامه پنجره مدت ها قبل در این خصوص توضیحات مربوط به این تخریب ها را داده بود. وی با بیان اینکه صورتحساب‌های مالی این هفته نامه کاملاً شفاف است گفت: انتشار برخی شایعات نشان از بداخلاقی‌هایی است که عده‌ای از بزرگترهای خود به ارث برده‌اند. علیرضا زاکانی نماینده مردم تهران در حاشیه جلسه جبهه حماسه سازان با غلامعلی حدادعادل در جمع خبرنگاران درباره اظهارات خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران درخصوص دریافت وام نشریه پنجره از سازمان تبلیغات اظهار داشت: سازمان تبلیغات مانند دیگر سازمانها با نشریه پنجره قرارداد داشته و نشریه پنجره به صورت هفتگی برای جاهایی که سازمان تبلیغات مشخص کرده است ارسال می‌شود.

وی افزود: این یک روال عادی است و هفتگی بعد از ارسال هر نشریه تسویه حساب با سازمان تبلیغات انجام می‌گردید؛ این روال از گذشته بوده و در حال حاضر نیز وجود دارد. زاکانی تصریح کرد: در سال 90 سازمان تبلیغات اسلامی درخواستی را از ما برای انجام یک سلسله تولیدات مذهبی و اعتقادی داشت که قرار بود ما این پژوهش‌ها را انجام دهیم و اگر سازمان تبلیغات رضایت داشت هزینه آن را پرداخت کند که این کار اتفاق نیفتاد. وی خاطرنشان کرد: بعد از این‌که تفاهمنامه بین نشریه پنجره و سازمان تبلیغات بسته شد به علت مشکلات مالی، سازمان درخواست لغو این تفاهمنامه را کرد و ما هم در این خصوص هیچ اقدامی را انجام ندادیم.

 

پروژه دخالت BBC در انتخابات از کجا آب می خورد؟

مهدی محمدی در کانالش نوشت: مدتها عقیده داشته ام و به سبب برخی وظایف این مسئله را از نزدیک لمس کرده ام که بی بی سی هر چه هست یک رسانه نیست. رهبر بزرگوار انقلاب اسلامی دیروز از اراده انگلیسی برای مداخله در انتخابات ایران سخن گفتند. بی بی سی اصلی ترین ابزار این مداخله است. تلویزیون بی بی سی سال هاست در اصل نقش ترمینال تجمیع ضدانقلاب را بازی کرده و مسئولیت ایجاد پروژه اپوزیسیون واحد برانداز علیه نظام اسلامی را بر عهده گرفته است. جلسه ضد ایرانی در سرویس اطلاعات خارجی انگلیس وجود ندارد که نماینده بی بی سی در آن حاضر نباشد. تنها مشکل بی بی سی در طول همه این سالها نداشتن ارتباط با محیط داخلی ایران بود که ظاهرا به لطف دولت اعتدال آن هم تا حدود زیادی حل شده است. برخی خبرها می گوید سفیر دولت در لندن شخصا سری هم به ساختمان بی بی سی زده است. اگر امروز بی بی سی جسارت مداخله در انتخابات را به خود می دهد، حاصل آن است که پیش تر برخی دیوارها فرو ریخته است.

 

جلایی‌پور: مساله ما روی کار آمدن میانه‌رو‌هاست

جلایی‌پور عضو شورای مرکزی جبهه منحله مشارکت در گفتگو با روزنامه"آرمان" می گوید: در مجلس آینده قدرت حول سه نفر می‌چرخد؛ نیروهای عارف، لاریجانی و حداد عادل. اصلاح‌طلبان باید تلاش کنند نیروهای لاریجانی و عارف اثرگذار شوند و اگر چنین شود دستاورد بزرگی خواهد بود.

اگر هدف حداقلی ما تحقق پیدا کند به این معنی است که مجلسی با ساختار فعلی را شاهد نخواهیم بود. مساله اول کسب قدرت اصلاح‌طلب نیست، مساله روی کار آمدن میانه‌رو‌ها در مجلس آینده است.

 

بی بی سی روز گذشته اعلام کرد: سخنان امروز آیت الله خامنه ای، مهم ترین حربه تبلیغاتی روحانی- برجام- را بلااثر می کند! آقای خامنه ای می‌گوید این توافق برخلاف تبلیغات، باعث گشایش اقتصادی نشده است.

 

سناریوی دشمن رای نیاوردن آیات یزدی، جنتی و مصباح است

شجونی عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز عنوان کرد: به عنوان عضو جامعه روحانیت به هاشمی رای نخواهم داد، سناریوی دشمن رای نیاوردن آیات یزدی، جنتی و مصباح است.

آقای هاشمی پشتیبان فتنه 88 بود و ایشان علیه جمهوریت و اسلامیت نظام اقدام کرد.

من به عنوان عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز، قطعا به لیست این تشکل رای نخواهم داد چرا که با ملاحظه تنظیم شده و نمی‌توان شرعا به این لیست رای داد.

 

هشدار احمد توکلی به خطر از بین رفتن استقلال کشور
احمد توکلی در کانال تلگرامی‌اش با هشدار نسبت به از بین رفتن استقلال کشور نوشت: باید نگران شکل گیری جریانی بود که قانون را به خدمت از بین بردن ضعفا و مستضعفین می‌برد. جریانی که با ترویج لیبرالیسم اقتصادی پروژه نفوذ فرهنگ غرب را تکمیل کند.

متأسفانه این دولت، به توصیه‌های خیرخواهانه درباره اتخاذ تئوری و استراتژی اقتصادی عدالت‌محور بی‌اعتنایی کرد و به کام تئوری غالب روز یعنی لیبرال سرمایه‌داری و الگوهای بانک جهانی و صندوق بین‌المللی پول فرو افتد. خطر این روحیه و رویکرد به اندازه خطر از بین رفتن استقلال کشور است.

 

پیشنهاد «شعار» به اصول گرایان

پرویز امینی فعال اصولگرا و از جمله تحلیلگران جوان کشورمان در کانال تلگرامی خود نوشت:

شعار برای هر گروه یا جریان سیاسی یا نامزدهای انتخاب، کارکرد «نمادی» دارد. این نماد باید در حداقل کلمات، بازتاب دهنده سه وجه اصلی آنها باشد. «جهت‌گیری‌ها»، «اولویت‌ها» و نتیجه این دو، «تمایز» این جریانات و نامزدها از دیگران است. در واقع شعار انتخاباتی در حکم «برند» است که مجموعه‌های سیاسی با آن خود را معرفی و به بازار سیاست عرضه می‌کنند. بنابراین انتخاب شعار که احتمالا اولین لایه تماس مخاطب با هر جریان یا نامزد انتخاباتی است، پیچیده و حساس است.

انتخاب شعار «آبادگران ایران اسلامی» در دومین انتخابات شوراهای شهر و روستا بعد از یک دوره سیاست زدگی در شوراهای اول که حتی به انحلال مهمترین شورای شهر کشور یعنی شورای شهر تهران توسط دولت خاتمی منجر شد، اولا جهت‌گیری‌ خود را نشان می‌داد که بر آبادانی و عمران شهرها تاکید داشت که با وظایف و انتظارات مردم از شوراها و شهرداری‌ها تطابق داشت و از سوی دیگر اولویت خود را نشان می‌داد که بر نوعی «عمل گرایی» به جای «سیاست زدگی و گفتار درمانی» در دوره حاکمیت اصلاح طلبان بر شوراها و شهرداری‌ها استوار بود و به طور طبیعی تمایز آنها را از گروه‌های سیاسی علی الخصوص اصلاح طلبان نشان می‌داد که همچنان بر مدار گذشته بودند. این شعار در انتخابات مجلس هفتم نیز از سوی اصول گرایان انتخاب شد و رابطه خوبی با محیط اجتماعی برقرار کرد.برای انتخابات مجلس دهم نیز اصول گرایان باید متناسب با جهت‌گیری‌های خود و اولویت‌های جامعه، شعار مناسبی انتخاب کنند که کارکرد یک برند را برای آنها در انتخابات داشته باشد.

در این جریان «عدالت» مبنایی‌ترین جهت‌گیری است که اتفاقا در نقطه تمایز با جریان حاکم بر دولت است که گفتمان توسعه‌گرای خود را بر رد دال عدالت سازمان داده است و بنابراین طبقات ضعیف و محروم از دایره اولویت‌های تصمیم گیری او خارج است. دال عدالت، قدرت فراخواندن دو پایگاه اجتماعی یعنی پایگاه ایدئولوژیک و نیز پایگاه طیقات مستضعف جامعه را دارد.همچنین مسئله پیشرفت نیز در این جریان با تعریفی متفاوت از جریان حاکم بر دولت یازدهم جزء جهت‌گیری‌هاست که بخش‌هایی از اصول گرایان مانند قالیباف، اساسا بیشتر این جهت‌گیری‌ را نمایندگی می‌کنند. در انتخاب شعار، ادبیات شعار علاوه بر محتوی نیز مهم است. تکرر استفاده از واژه «پیشرفت»، قدرت ارتباط گیری آن را با مخاطب کاسته است. واژه «آبادانی» احتمالا واژه بهتری برای ارتباط با مردم به عنوان بخشی از جهت‌گیری‌ مناسب است.

در بحث اولویت‌های جاری و ملموس کشور نیز مسئله«رکود اقتصادی» یک مسئله واقعی و جاافتاده اجتماعی است که معیشت، اشتغال، تولید و رشد اقتصادی کشور را دچار چالش اساسی کرده است و امروز به عنوان «ام المسائل» جاری کشور شناخته می‌شود. بنابراین شعار در بخش اولویت‌ها باید ناظر به چنین مسئله‌ای باشد تا پژواکش در فضای اجتماعی شنیده شود. انتخاب «رونق اقتصادی» در شعار انتخاباتی این جریان می‌تواند به خوبی اولویت این جریان را در اداره مجلس آینده نشان دهد.

بنابراین به نظر می‌رسد شعار متناسب برای جریان اصول گرا در این مقطع «عدالت، آبادانی و رونق اقتصادی» باشد و در شهر تهران و سایر شهرها که مسئله آلودگی جدی است نیز افزوده‌ای به عنوان «هوای پاک» پیدا کند و به طور مثال چنین ترکیبی داشته باشد:«عدالت و آبادانی» با «رونق اقتصادی و هوای پاک».

البته در یک بسته محدودتر «عدالت، رونق اقتصادی و هوای پاک» را نیز می‌توان استفاده کرد. شعار مجلس «ضد رکود» نیز شعار خوبی است اما محدود است. اولا تنها به اولویت کشور پرداخته و جای جهت‌گیری‌ در شعار خالی است که مزیت جریان اصول گرا و محدودیت جریان رقیب است. ثانیا اولویت رفع آلودگی هوا در آن نیست و ثالثا که وجه سلبی دارد. اما به عنوان یک شعار فرعی قابل استفاده است.

 

 

 

سردرگمی اصلاح طلبان در اهواز

در حالیکه دیشب شورای سیاست گذاری اصلاح طلبان در خوزستان برای حوزه انتخابیه اهواز نام سه کاندیدا را با اعلام کرد اما دقایقی بعد لیست دومی از طرف برخی اصلاح طلبان اهوازی منتشر شد که منجر به بحث و جدل بین طرفداران و کاندیداهای اصلاح طلب در شبکه های اجتماعی شده است

سردرگمی و اخبار ضدونقیض از اردوگاه اصلاح طلبان خوزستانی فقط در حوزه انتخابیه اهواز نیست در برخی شهرهای خوزستان نیز تایید و تکذیب ها به اوج رسیده است برخی از کاندیداهای اصلاح طلب،تهدید کرده اند اگر نامشان در لیست نباشد دست به افشاگری خواهند زد.

 

غفوری‌فرد: به نفع لیست واحد اصولگرایان انصراف نمی دهم!

حسن غفوری‌فرد که در انتخابات مجلس نهم نیز با عدم استقبال اصولگرایان و مردم همراه شد و نتوانست به مجلس راه یابد روز گذشته طی مصاحبه ای با خبرآنلاین گفت: توقع انصراف اصولگرایانی که در لیست ائتلاف نیامدند، بی جا بود!

* تشکیلاتی همچون احزاب کمونیست در جهان، ممکن است چنین تصمیماتی بگیرند و به جهت چارچوب های حزبی ای که دارند، از آن هم تمکین کنند.

* اینکه بگویند کسانی که در لیست نیستند، انصراف دهند و یا آنها که هستند در لیست های دیگر نباشد، برای کسی حجت شرعی و عقلی ایجاد نمی کند. در حکومت دینی ما بر این نکته تاکید شده که افراد باید شرعا و اخلاقا متقاعد شوند.

 

 

آقای هاشمی! تکلیفتان را با این‌ها مشخص کنید

حسین شریعتمداری طی یادداشتی با تیتر «دیکته از انگلیس!» در روزنامه کیهان نوشت:هاشمی ومدعیان اصلاحات و اعتدال با صراحت علیه بلندگوهای وابسته به آمریکا و انگلیس موضع بگیرند وگرنه باید به مردم حق دهند که در این ماجرا«کاسه‌ای زیر نیم‌کاسه" ببینند!

این روزها شبکه فارسی‌زبان بی‌بی‌سی با جدیت! از مردم می‌خواهد که در انتخابات خبرگان به لیست مورد حمایت هاشمی رفسنجانی رأی بدهند و تاکید می‌کند که نباید به شخصیت‌های انقلابی، مخصوصا حضرات آیات جنتی، یزدی و مصباح رأی بدهند!

همین خط خبری و توصیه سیاسی با همان سمت و سو از شبکه فارسی‌زبان آمریکا VOA و رادیو فردا نیز دنبال می‌شود.

چند ماه پیش از فتنه آمریکایی-اسرائیلی 88، رسانه‌های بیگانه دقیقا همین خط را تدارک دیده و عملیاتی کرده بودند.

این روزها هم [مانند فتنه 88] دستورالعمل توصیه شده -بخوانید دیکته‌شده- سرویس‌های اطلاعاتی آمریکا و انگلیس، بدون کم و کاست و دقیقا همان‌گونه که دیکته شده، از سوی برخی مدعیان اصلاحات و اعتدال و کارگزاران و رسانه‌های مجازی و مکتوبی که در اختیار دارند، دنبال می‌شود.

تشکیل ستاد تخریب برعلیه زاکانی و حداد/ خطای فاحش در فهرست 30 نفره اصلاح طلبان/ پروژه دخالت BBC در انتخابات از کجا آب می‌خورد؟

کمترین انتظار آن است که آقای رفسنجانی و برخی دیگر از مدعیان اصلاحات و اعتدال با صراحت و به گونه‌ای خالی از ابهام، علیه بلندگوهای وابسته به سرویس‌های اطلاعاتی آمریکا و انگلیس موضع گرفته و به وضوح نشان بدهند که با دشمنان تابلودار بیرونی مرزبندی مشخصی دارند.

بسیار بدیهی است که اگر آشکارا علیه آنها موضع‌ نگیرند باید به مردم حق بدهند که در این ماجرا «کاسه‌ای زیر نیم‌کاسه» ببینند!

ممکن است آقایان ادعا کنند که توصیه دشمنان بیرونی به خودشان مربوط است و از این روی، نیازی به اعلام برائت از آنان نمی‌بینیم! که باید گفت؛ شما در چرخه انتخابات وارد شده‌اید و وامدار مردم و نظام هستید و به عنوان یک وظیفه، ملزم به اعلام برائت می‌باشید.

ضمن آن که طی چند سال گذشته، هرگاه یک سایت بی‌نام و نشان و یا شخصی در یکی از نقاط دورافتاده کشور علیه شما آقایان موضعی گرفته و حرفی زده است، بدون فوت وقت و با شدت و حدّت در مقام پاسخگویی برآمده‌اید.

تشکیل ستاد تخریب برعلیه زاکانی و حداد/ خطای فاحش در فهرست 30 نفره اصلاح طلبان/ پروژه دخالت BBC در انتخابات از کجا آب می‌خورد؟

 

 

پس از دخالت بی.بی.سی ، رادیو فردا هم وارد کارزار شد!

پس از تلاش و تشویق بی.بی.سی در جهت رای ندادن مردم به آقایان محمد یزدی، آیت الله جنتی و آیت الله مصباح یزدی در انتخابات، رادیو فردا در یادداشتی به قلم اکبر گنجی، تشویق به رای ندادن به آیت الله صادق لاریجانی را به اصلاح طلبان و اعتدالیون ابلاغ کرد.

 

خطای فاحش در فهرست 30 نفره اصلاح طلبان و اعتدالیون!

علیرغم اینکه مشکل اساسی مردم ،معیشت و مسایل اقتصادی است ؛ هیچ فرد اقتصاددانی در لیست ایتلافی اصلاح طلبان و اعتدالیون دولتی مشاهده نمی شود!

در این فهرست که روز گذشته با تیتر یکسان «این سی نفر» در روزنامه‌ها تبلیغ شد، افرادی با مدارک سیاسی، حقوقی، پزشکی، نساجی، مدیریت اداری و لیسانس فیزیک حضور دارند.

تشکیل ستاد تخریب برعلیه زاکانی و حداد/ خطای فاحش در فهرست 30 نفره اصلاح طلبان/ پروژه دخالت BBC در انتخابات از کجا آب می‌خورد؟

 

 

کدام مجلس کشور را به مسیر بدبختی خواهد برد؟!

رضا سراج کارشناس مسائل استراتژیک در کانال تلگرامی خود نوشت:

رهبرمعظم انقلاب در دیدار با مردم آذربایجان فرمودند:

اگر مجلس، مرعوب غرب و آمریکا و به دنبال حاکمیت جریان اشرافی گری باشد، ریل گذاری او در این جهت خواهد بود و کشور را به مسیر بدبختی هدایت خواهد کرد.

با عنایت به بیانات رهبر انقلاب و نقش مجلس در ریل گذاری حرکت دولت، چنانچه خدای ناکرده دو صفت زیر در مجلس دهم وجود داشته باشد، کشور به سمت بدبختی حرکت خواهد کرد.

مرعوب بودن در مقابل غرب و آمریکا

عدم خود باوری و نداشتن اعتماد به نفس ملی، مقهور قدرت غرب و آمریکا بودن، کلید حل مشکلات را در تئوری ها و الگوهای غربی و آمریکایی جستجو کردن، بی توجهی به ظرفیت ها و توانمندی های داخلی، عدم باور به عزت و استقلال ملی و همچنین عدم اعتقاد به ساخت و قدرت درونی، بخشی از روحیه مرعوب بودن در مقابل غرب و آمریکا است.

تقویت حاکمیت اشرافی گری در کشور:

نوعا خواستگاه طبقاتی افراد و جریان های مرعوب در مقابل غرب و آمریکا، متعلق به طبقات اجتماعی اشراف و مرفهین بی درد است. به همین دلیل مرعوب بودن و اشرافی گری در تلازم با یکدیگر قرار می گیرد. این دو ویژگی یکی از مهمترین دلایل نفوذ پذیری نیز می باشد و در تاریخ معاصر، عامل سلطه بیگانگان و عقب ماندگی کشور بوده است.

تکنوکرات های لیبرال دقیقا مصداق بارز مرعوب بودن در برابر غرب و آمریکا و همچنین حاکمیت اشرافی گری می باشند. این جریان در دو سال گذشته علاوه بر ریل گذاری و تصمیم سازی برای دولت به اصطلاح تدبیر و امید، تبدیل به بخشی از حلقه تصمیم گیر برای دولت یازدهم شده است. تکنوکرات های لیبرال با اعتقاد به کدخداپذیری، خواستار تغییر هویت حقیقی نظام ج. ا. ا بوده و نفی خطوط اصلی هندسه انقلاب اسلامی را در دستور کار دارند. این جریان خواستار بازگرداندن کشور به دامان آمریکا است.

بدیهی است نفوذ و حاکمیت این جریان در مجلس دهم، کشور را در مسیر بدبختی قرار خواهد داد. کما اینکه این جریان در دو سال گذشته منشاء خسارت های جبران ناپذیری شده است که تحمیل رکود عمیق به کشور، کوچک ساختن سفره معیشت مردم و کند نمودن شتاب علمی کشور از آثار ریل گذاری و تصمیم سازی آنان می باشد.

 

فائزه هاشمی از امریکا به ایران بازگشت

برخی کانال های تلگرامی از بازگشت فائزه هاشمی بعد از حدود یک ماه از سفر به آمریکا خبر دادند.

در هفته دوم دی ماه فائزه هاشمی به آمریکا سفر کرده بود و تاکنون هیچکدام از خانواده آقای هاشمی رفسنجانی در مورد مقاصد این سفر اظهار نظری نداشته اند.

به گفته کانال های خبری وی روز گذشته در شورای راهبردی ستاد انتخابات اصلاحات-دولت حضور یافته و مواردی را جهت عملیات انتخاباتی، بیان کرده است.

 

حدادعادل نباید رای اول تهران شود

ستاد عملیات روانی اصلاحات برای کاهش رای آقای حدادعادل و برخی نزدیکان فکری وی در اوایل بهمن ماه مصوبه ای داشته است.

بر اساس این مصوبه، حدادعادل نبایستی رای اول تهران باشد و بایستی در قالب های مختلف، وی و برخی نیروهای نزدیک به وی در افکار عمومی تنزل اعتبار پیدا کنند.

 

بر این اساس برخی کانال های تلگرامی خبر دادند:تیمی از سوی این ستاد از یک هفته پیش با یکسری عکس‌نوشته و مطالب به همراه کلیپ‌ها در مورد افرادی مثل آقایان حداد عادل، زاکانی و نادران و توکلی مطالبی را آماده کرده اند که حجم آن از روز شنبه به صورت گسترده تری در شبکه های اجتماعی در حال پخش است.

در این فرایند قرار است از جملاتی که در میان مردم حساسیت بالایی وجود دارد با فرایند «فتو تیتر» به حداد عادل و این افراد نسبت داده شود و سپس در مورد آن، عملیات روانی انجام شود.

 

 


عارف بر سر مزار ایت الله طالقانی
در اولین روز تبلغات انتخابات مجلس ائتلاف اصلاح طلبان و حامیان دولت بر سر مزار ایت الله سید طالقانی حضور یافتند.

تشکیل ستاد تخریب برعلیه زاکانی و حداد/ خطای فاحش در فهرست 30 نفره اصلاح طلبان/ پروژه دخالت BBC در انتخابات از کجا آب می‌خورد؟


مجلس مرعوب آمریکا مردم را بدبخت می کند
مهرداد بذرپاش در کانال تلگرام خود نوشت: دیروز رهبر انقلاب در نهایت روشنگری الهامبخش ، ضمن هشدار به خوش باوران که لبخند دشمن را باور می کنند ،فرمودند : "مجلس مرعوب آمریکا مردم را بدبخت می کند."
اما نکته عمیق تر اشاره به حقیقتی بزرگتر بود ، حقیقتی که شور و شوق ایمان به پیروزی نهایی حق بر باطل را نمایان می سازد.
این بشارت عظیم و کلام متعالی ایشان که :"به فضل الهی ، جوانان کشور روزی را خواهند دید که آمریکا و حتی بزرگتر از آمریکا نیز توانایی انجام هیچ غلطی را در مقابل ملت ایران نخواهد داشت " یعنی امید و ایمان قطعی به آینده ای بسیار روشن و افتخار آمیز ایران.

/924/د102/ج

منبع: مشرق

ارسال نظرات