۰۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۱
کد خبر: ۳۱۷۸۶۳
برداشتی از صلوات خاصه حضرت زهرا؛

انقلاب اسلامی زمینه ساز «سرّ مستودع»

خبرگزاری رسا ـ حجت‌الاسلام رضوی مهر در تبیین صلوات خاصه حضرت زهرا(س) گفت: شاید بتوان امروز سر مستودع را انقلاب اسلامی دانست، چرا که انقلاب و نظام اسلامی زمینه ساز قیام بقیت ‌الله الاعظم(عج) است.
سيد جلال رضوي مهر

حجت‌الاسلام سید جلال رضوی مهر استاد حوزه علمیه قم، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، به مناسبت فرارسیدن ایام شهادت حضرت زهرا(س) به صلوات خاصه این حضرت اشاره کرد و گفت: غفران و رحمت خداوند شامل کسی می‌شود که این صلوات را روزانه تکرار کند.

 

وی کیفیت صلوات حضرت زهرا(س) را «اللهم صل على فاطمة و ابیها و بعلها و بنیها والسر المستودع فیها بعدد ما احاط به علمک.» دانست و اظهار داشت: در این صلوات خاصه رمز و اسرار فراوانی نهفته است.

 

حجت‌الاسلام رضوی مهر با بیان این‌که در این صلوات خاصه به حضرت زهرا(س) پدر بزرگوار ایشان و شوهر و فرزندانش درود می‌فرستیم، ابراز داشت: در این صلوات به سر و رازی درود می‌فرستیم که خداوند آن را درون حضرت زهرا(س) قرار داده است که برخی از علما نقل‌های متفاتی از این راز و سر دارند.

 

استاد حوزه علمیه در ادامه تصریح کرد: مرحوم آیت‌الله ملبوبی گلپایگانی در شرح خطبه فدکیه خود سر مستودع را حضرت محسن(ع)، یا امام زمان(عج) و یا صحیفه فاطمیه ذکر می‌کند و می‌گوید این سه مورد از اسرار آل محمد هستند که در وجود مبارک حضرت زهرا(س) قرار داده شده است.

 

رییس مجمع طلاب و فضلای همدانی مقیم قم خاطرنشان کرد: شاید بتوان امروز سر مستودع را انقلاب اسلامی دانست چرا که انقلاب و نظام اسلامی زمینه ساز قیام بقیت ‌الله الاعظم(عج) است.

 

مشاور رییس سازمان اوقاف افزود: انقلاب اسلامی امروزه زمینه ساز بیداری مسلمانان منطقه شده و سبب شده که لرزه بر اندام حاکمان مزدور استکبار رخنه کرده و همین آثار به یقین از نشانه های آخرالزمان و ظهور امام زمان(عج) است.

 

حجت‌الاسلام رضوی مهر در پایان خاطرنشان کرد: امروز جامعه اسلامی نسبت به ابعاد زندگی حضرت‌ زهرا(س) غافل شده است و این وظیفه ما شیعیان است که رسانه باشیم و سعی کنیم تمام ابعاد زندگی حضرت را به جهانیان معرفی کنیم./922/ت302/س

 

ارسال نظرات