۰۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۳
کد خبر: ۳۱۸۱۲۴
همزمان با ایام فاطمیه صورت می‌گیرد؛

اعزام مبلغان استان کرمانشاه به مناطق محروم

خبرگزاری رسا ـ معاون تبلیغ حوزه علمیه کرمانشاه با اشاره به اینکه برخی مناطق محروم استان از حضور روحانی بی بهره هستند، گفت: همزمان با ایام فاطمیه مبلغان به مناطق محروم استان اعزام شدند.
حجت الاسلام محمدي فر

حجت الاسلام مهدی محمدی فر معاون تبلیغ حوزه علمیه کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، اظهار داشت: با فرا رسیدن ایام فاطمیه و با توجه به نیاز مناطق محروم و دور افتاده استان به حضور روحانیان و بهره مندی از فضایل این ایام، مبلغانی به این مناطق اعزام شدند.

 

معاون تبلیغ حوزه علمیه کرمانشاه با بیان اینکه برخی نقاط استان از حضور روحانی مستقر بی بهره اند، عنوان داشت: بهره مندی از حضور روحانیان و مبلغان تأثیر چشمگیری در تقویت باورهای دینی و اعتقادات مذهبی مردم دارد.

 

وی تصریح کرد: برای اعزام مبلغان افزون بر بهره مندی از مبلغان طرح هجرت بلند مدت، از طرح بینات و هجرت کوتاه مدت نیز استفاده شده و اعزام خوبی به مناطق محروم صورت گرفته است و مراسمات مذهبی ایام فاطمیه در این مناطق برگزار می شود.

 

حجت الاسلام محمدی فر ادامه داد: در طرح هجرت بلند مدت، مبلغان اعزامی افزون بر محل استقرار خود در روستاهای همجوار نیز به امر تبلیغ پرداخته و پاسخگوی شبهات دینی و ابهامات مردم به ویژه نسل جوان هستند.

 

معاون تبلیغ حوزه علمیه کرمانشاه ابراز داشت: نسل جوان امروزه در معرض هجمه های بسیاری قرار داشته و دشمنان به دنبال تغییر فرهنگ و کمرنگ ساختن اعتقادات دینی و باورهای مذهبی در این نسل هستند، افزون بر این ولایت مداری در این نسل نشانه رفته و با تضعیف ولایت پذیری در این نسل، تضعیف نظام در دستور کار دشمنان انقلاب قرار گرفته است.

 

وی یادآور شد: با نزدیک شدن به ایام انتخابات، هجمه های دشمنان نیز وسیع تر شده و با فتنه انگیزی و کمرنگ ساختن مرز تشخیص حق و باطل، به دنبال نفوذ در کشور هستند، در این ایام اهمیت روشنگری و هدایت گری دوچندان می شود.

 

حجت الاسلام محمدی فر در پایان گفت: مبلغان اعزامی به مناطق محروم افزون بر برپایی نمازهای جماعت و مراسمات مذهبی، به پاسخگویی به شبهات دینی و ابهامات نسل جوان پرداخته و با بیان احکام شرعی به تقویت بنیه دینی افراد در مناطق محروم کمک می کنند./857/302/ب1

ارسال نظرات