۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۹
کد خبر: ۳۱۸۵۰۶
نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی:

رهبری نخستین قدرت ملی در هر مملکت است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی گفت: قدرت ملی در هر مملکتی بواسطه چند چیز محقق می‌شود، نخست جایگاه رهبری است، البته رهبری که تابع و پیرو امام زمان باشد و دومین قدرت ملی مردم هستند که با حضور خود در صحنه به ملت و نظام اقتدار می‌دهند.
حجت الاسلام سيد مرتضي حسيني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، حجت الاسلام سید مرتضی حسینی، نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی عصر امروز درهمایش بزرگ خانواده که در ورزشگاه شهید بابایی قزوین تشکیل شده بود ضمن تسلیت به مناسبت ایام فاطمیه با اشاره به اهمیت حضور مردم در انتخابات گفت: مردم با حضور و مشارکت خود می‌توانند فرد اصلح را در انتخابات پیش رو برگزینند و با حماسه‌ آفرینی لبیک‌گوی فرامین رهبری باشند، از این رو حضور حداکثری در انتخابات برای نظام ما از هر چیز دیگری مهم‌تر است.

 

وی در ادامه با اشاره به راهبرد سال جاری مبنی بر دولت و ملت، همدلی و هم‌زبانی افزود: امید است تا  احزاب، جریان‌های فکری و سیاسی به رعایت راهبرد سال، همدل و همزبان شده و با حضور در این جهش انتخاباتی قشرهای مختلف جامعه اعم از فرهنگیان، بازاریان، دانشگاهیان، خانواده معظم و معزز شهدا و ایثارگران چشم طمع بیگانگان و بدخواهان را ناامید و مأیوس کنند.

 

کاندیدای مجلس شورای اسلامی با اشاره به رعایت قانون و اخلاق انتخاباتی ابراز کرد: باید در سایه دوستی، محبت و تجلی بخش راهبرد سال کشوری‌آباد، پیشرفته، امن و آراسته به فضائل اخلاقی و معنوی باشیم.

 

حجت‌الاسلام حسینی تصریح کرد: قدرت ملی در هر مملکتی بواسطه چند چیز محقق می‌شود، نخست جایگاه رهبری است، البته رهبری که تابع و پیرو امام زمان باشد، دومین قدرت ملی مردم هستند که با حضور خود درصحنه  به ملت و نظام اقتدار می‌دهند، از این رو هرجا مردم حضور پیدا کردند طمع دشمن نسبت به مملکت کم‌رنگ شد.

 

وی نیروهای مسلح را سومین عامل قدرت ملی عنوان کرد و گفت: در هشت سال دفاع مقدس ما همواره شاهد دلاوری‌های این قشر مخلص و انقلابی بوده‌ایم، از این رو نیروهایی مانند ارتش و سپاه به‌ویژه بسیج تاثیر زیادی در خنثی کردن توطئه‌های دشمنان داشته‌اند و بر همین اساس امام خمینی آنها را قهرمانان دولت نامیده بود.

 

عضو کمسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: حضور پرشور مردم در این عرصه سرنوشت ساز، آب سردی است بر این آتش افروخته توطئه‌های استکبار جهانی، خواهشم از ملت عزیز، غیور و شریف دارالمومنین و باب الجنه قزوین این ا‌ست که مانند همیشه قدردان زحمات امام، شهدا و مقام معظم رهبری بوده و به این یوم الله توجه ویژه‌ای داشته باشند.

 

هدف دشمن تحت‌الشعاع قرار دادن فرهنگ ایرانی اسلامی است

حجت‌الاسلام‌ حسینی افزود: مقام معظم رهبری به‌ درستی اشراف دارند که دشمن به دنبال چه چیزی است و بارها مسئله تهاجم فرهنگی، ناتوی فرهنگی، شبیخون فرهنگی را مطرح کرده اند، در هر صورت هدف تمام توطئه‌های دشمن نسبت به کشور و مردم، تحت‌الشعاع قرار دادن فرهنگ ایرانی اسلامی است.

 

وی در ادامه با بیان اینکه امروز برخی کمر بر نابودی اسلام و انقلاب و ارکان نظام بسته‌اند، افزود: دشمنان با تبلیغات خود قصد دارند نشان دهند مردم ایران نسبت به آینده انقلاب و نظام ناامید هستند.

 

به برکت انقلاب اسلامی اکنون همه نگاه‌ها به سوی انقلاب است

عضو کمسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی افزود: به برکت انقلاب اسلامی اکنون همه نگاه‌ها به سوی انقلاب اسلامی است از این رو انقلاب اسلامی در سطح جهان اثرگذار است و الگوی اغلب اقشار مردم و دولت‌ها شده است.

 

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری تصریح کرد: کشور ما فاصله زیادی با حکومت اسلامی دارد و هنوز به بعضی از آرمان‌های انقلاب نرسیده است و باید همه ملت و مسؤولان با تکیه بر وحدت، هم دلی و تلاش مضاعف در این راستا قدم برداریم.

 

حجت الاسلام حسینی خاطرنشان کرد: ملت بزرگوار ایران اسلامی با حضور افتخار آمیز خود در انتخابات روز جمعه مانند همیشه محاسبات و توطئه چینی‌های دشمنان اسلام و انقلاب را خنثی کرده و صف آرایی آنان را در صحنه دشوار جنگ نرم اقتصادی و فرهنگی برهم می‌زنند.

 

وی در پایان گفت: حضور گسترده و باشکوه ملت ایران در این انتخابات برای بار دیگر به جهانیان ثابت خواهد کرد که مردم ایران پشتوانه نظام 37 ساله خود هستند و مشکلات اقتصادی دلیلی بر ناامیدی آنها از کارآمدی نظام نیست./873/202/ب2

ارسال نظرات