۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۹
کد خبر: ۳۱۹۰۹۳
امام جمعه اروندکنار:

مردم در 7 اسفند به ندای رهبر معظم انقلاب پاسخ دادند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه اروندکنار با اشاره به برگزاری پرشور انتخابات 7 اسفند و تشکر از ملت ایران، گفت: ملت ایران در این انتخابات به خواسته های رهبر معظم انقلاب لبیک گفته و با حضور خود پاسخی محکم به یاوه گویان و دشمنان نظام اسلامی دادند.
رأي

حجت الاسلام مهدی محمدی پور، امام جمعه اروندکنار، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به حماسه 7 اسفند و حضور پررنگ ملت ایران در انتخابات و تشکر از آنها، اظهار داشت: حضور پرشور، گسترده و پر معنای ملت در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری نشان دهنده پیروی و پافشاری آنها در دفاع از ولایت فقیه و نظام اسلامی است.

 

امام جمعه اروندکنار حضور مردم در صحنه انتخابات را رأی به جمهوری اسلامی دانست و افزود: رأی به نمایندگان مجلس خبرگان و شورای اسلامی به منزله تأیید نظام اسلامی، قوانین آن و قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران است.

 

حجت الاسلام محمدی پور حضور مردم در انتخابات را لبیک ملت به ندای رهبر معظم انقلاب برشمرد و خاطرنشان کرد: ملت ایران با حضور خود حماسه بزرگی را رقم زده و به درخواست رهبر معظم انقلاب برای حضور در انتخابات پاسخ مثبتی دادند.

 

وی در ادامه سخنان خود گفت: حضور حماسی ملت ایران در این انتخابات صرف نظر از نتیجه نهایی پاسخی به یاوه گویی ها و تلاش های دشمنان خارجی و داخلی بوده و انتخابات امسال پرشورتر از سالیان گذشته برگزار و حماسه دیگری از سوی ملت ایران خلق شد.

 

این مقام مسؤول با بیان این که حضور مردم در انتخابات، وظیفه سنگینی بر دوش مسؤولان و نمایندگان منتخب خواهد نهاد، تصریح کرد: مردم آنچه را که از آنها خواسته شد به بهترین شکل ممکن انجام داده و نمایندگان منتخب در قبال وعده های انتخاباتی خود احساس تکلیف کرده و به کاهش مشکلات و خدمت رسانی به مردم کوشا باشند.

 

حجت الاسلام محمدی پور با بیان توقعات مردم از نمایندگان منتخب و نیز وعده های انتخاباتی آنها، اظهار داشت: بیشترین خواسته مردم خوزستان با توجه به وجود منابع خدادادی فراوان رفع مشکل بیکاری، مهار گرانی محصولات غذایی، توجه به بحث های کشاورزی و آب آشامیدنی استان است./9456/303/ب1

ارسال نظرات