۱۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۷
کد خبر: ۳۲۰۱۶۲
نماینده مردم مشهد در مجلس:

مجلس دهم پیگیری گفتمان انقلاب و رسیدگی به مشکلات مردم را در اولویت خود قرار دهد

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی گفت: همه گروه ها و احزاب مختلف حاضر در مجلس باید در مسیر گفتمان انقلاب اسلامی حرکت کنند و رسیدگی به مشکلات مردم را در اولویت خود قرار دهند و حق ندارند حرف‌هایی غیر از نظرات موکلین خود اعلام کنند که این خیانت به رأی آن ها است.
حجت الاسلام پژمان فر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد حجت الاسلام نصرالله پژمان فر، نماینده مردم مشهد در مجلس در جمع خبرنگاران مباحث اقتصادی را به عنوان اولویت کاری مجلس دهم عنوان و اظهار کرد: مجلس دهم باید نسبت به اصلاح قوانین اقتصادی و فضای کسب و کار توجه ویژه ای داشته باشد چرا که درحال حاضر تو‌جه زیادی به مسائل اقتصادی نمی‌شود و از طرف دیگر موانع بسیاری نیز در مسیر حرکت بنگاه‌های اقتصادی کشور و تولید قرار دارد.

 

وی در ادامه خاطر نشان کرد: اصلاح نظام بانکی کشور از دیگر اولویت های مجلس دهم محسوب می شود که بنا داریم در مجلس پیش رو نسبت به قوانینی که نظام بانکداری فعلی را اصلاح می‌کند توجه ویژه‌ ای شود چراکه در حال حاضر بانک‌ها فقط به بنگاه‌های اقتصادی تبدیل شده‌اند و این در حالی است که این بنگاه ها به عنوان پشتیبان فعالان اقتصادی به شمار نمی روند و هیچ گونه همراهی با بخش های تولیدی ندارند.

 

افزایش نرخ مالیات ها، عامل تعطیلی بسیاری از بنگاه های اقتصادی است

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی افزایش نرخ مالیات ها را عامل تعطیلی بسیاری از بنگاه های اقتصادی خواند و اظهار کرد: نظام مالیاتی کشور سیاست لازم را ندارد بلکه فقط در جهت درآمدزایی فعالیت می کنند به طور مثال دولت کسری بودجه ناشی از فروش نفت را با افزایش نرخ مالیات ها جبران کرد بنابراین نظام مالیاتی نیز باید در مجلس دهم اصلاح شود.

 

حجت الاسلام پژمانفر تصریح کرد: بنده معتقدم زیرساخت‌های بسیاری در مسائل گوناگون کشور وجود دارد که به اصلاح نیاز دارند از جمله در حوزه تامین اجتماعی و مباحث فرهنگی که باید اقداماتی در این زمینه صورت گیرد و چون در مجلس نهم در کمیسیون فرهنگی حضور داشتم با جدیت پیگیر این مسیر خواهم بود.

 

وی در تبیین رویکرد نمایندگان در مجلس دهم، اظهار کرد:  اگر برای افرادی که وارد مجلس می‌شوند این حس وجود داشته باشد که نماینده مردم هستند و حق ندارند حرف‌هایی غیر از نظرات موکلین خود اعلام کنند هرگز گرفتار بازی‌های حزبی و جناحی نمی شوند.

 

نمایندگان مجلس باید در مسیر گفتمان انقلاب اسلامی باشند و رسیدگی به مشکلات مردم را در اولویت خود قرار دهند

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی افزود: ترکیب انتخاب شده در مجلس دهم اصولگراست و البته گرایش های دیگری نیز به عنوان نماینده مردم به مجلس ورود کردند ولی آن چه اهمیت دارد این است که همه گروه ها و احزاب مختلف حاضر در مجلس باید در مسیر گفتمان انقلاب اسلامی حرکت کنند و رسیدگی به مشکلات مردم را در اولویت خود قرار دهند.

 

حجت الاسلام پژمان فر خاطر نشان کرد: نمایندگان مشهد با وجود کارشکنی و تخریب‌های مختلف که علیه آنان در انتخابات صورت گرفت ولی موفق شدند مسیر گفتمانی مشخصی را دنبال کنند؛ به نظر بنده اگر کسی در فضای مجلس بخواهد صدایی جز گفتمان انقلاب اسلامی داشته باشد آن صدا، صدای موکلین اش نخواهد بود و درواقع این خیانتی در حق مردمی است که به او رأی دادند.

 

نباید اجازه داد مردم در قضیه پدیده دچار ضرر و خسارت شوند

وی درخصوص مشکلات و گرفتاری هایی که برای سهامداران پدیده و سپرده‌گذاران میزان و دیگر موسسات مالی و اعتباری پیش آمد، بیان کرد: نمایندگان استان پیگیر این مسائل هستند و نتیجه این که از ابتدا نیز پدیده مشکلی نداشت ولی امروز ما پیگیر هستیم که اگر اشکالی نبود پس این برخوردها صورت گرفته برای پدیده به چه علت بود و بنده همیشه نسبت به این موضوع اعلام کردم که نباید اجازه داد مردم در این قضیه دچار ضرر و خسارت شوند.

 

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی در ادامه خاطر نشان کرد: متاسفانه مسئولان اجرایی آن گونه که باید در زمینه اطلاع رسانی نکردند و این در حالی است که مسائل مبهم و وعده‌های غیر محقق شده فقط باعث نگرانی مردم می‌شود و من معترض ام چراکه این حق مسلم سرمایه گذراران که بدانند سرمایه آنها در چه مسیری است./844/پ202/ج

ارسال نظرات