۱۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۵
کد خبر: ۳۲۳۰۲۸
معاون تبلیغ حوزه علمیه کرمانشاه:

ترویج سبک زندگی اسلامی از فرصت سوزی جلوگیری می کند

خبرگزاری رسا ـ معاون تبلیغ حوزه علمیه کرمانشاه از برگزاری دوره سبک زندگی اسلامی در نیروی زمینی ارتش استان خبر داد و گفت: ترویج و توجه به سبک زندگی اسلامی از هرز روی و فرصت سوزی جلوگیری می کند.
حجت الاسلام محمدي فر

حجت الاسلام مهدی محمدی فر معاون تبلیغ حوزه علمیه استان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، از برگزاری دوره های سبک زندگی اسلامی با همکاری نیروی زمینی ارتش استان کرمانشاه خبر داد و ابراز داشت: این دوره ها با هدف ارتقای سطح زندگی با همکاری مرکز مدیریت حوزه علمیه و نیروی زمینی ارتش استان برگزار می شود.


معاون تبلیغ حوزه علمیه کرمانشاه تصریح کرد: کارکنان ارتش با بهره گیری از این دوره ها زندگی خود را با زندگی آرمانی در دین اسلام تطابق داده و در جهت کاستن از تفاوت های موجود تلاش می کنند.

 

حجت الاسلام محمدی فر برگزاری این دوره ها را بسیار اثرگذار توصیف کرد و ادامه داد: هر قدر جوامع به پیشرفت دست یابند اگر از آموزه های دینی و اخلاقی بی بهره باشند پیشرفت ها بی تأثیر و بی اهمیت هستند پس باید سبک زندگی اسلامی در جامعه نهادینه شود.


وی با قدردانی از همکاری فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران یادآور شد: خوشبختانه تعاملی سازنده و خوب در میان ارتش و حوزه علمیه برقرار شده و این تعامل می تواند اثرات چشمگیر و قابل قبولی به ارمغان آورد.


معاون تبلیغ حوزه علمیه کرمانشاه خاطرنشان کرد: توجه به سبک و سیره زندگی اسلامی، زمینه های پیشرفت در زندگی افراد را فراهم آورده و از هرز روی و فرصت سوزی در زندگی افراد جلوگیری می کند.


حجت الاسلام محمدی فر بیان داشت: سبک زندگی اسلامی به معنای بهره بردن از زندگی دنیوی و در عین حال کسب مقام تقرب به خداوند متعال و قرارگیری در زمره بندگان خاص و مخلص خداوند سبحان است.


وی در پایان نقش حوزه های علمیه را در ترویج سبک زندگی اسلامی بسیار مهم دانست و تأکید کرد: طلاب و روحانیان و علمای دین باید راهنمای مردم و جامعه به سوی خیرات دنیوی و اخروی از منظر اسلام ناب محمدی باشند و از علم دین خود در جهت شکوفایی جامعه متعالی بهره ببرند./857/302/ب1

ارسال نظرات