۲۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۱
کد خبر: ۳۲۳۹۰۱
فرمانده دوران دفاع مقدس:

امت حزب‌الله جلوی زیاده‌خواهی و زیاده‌گویی نفوذی‌های داخلی را بگیرند

خبرگزاری رسا ـ فرمانده دوران دفاع مقدس گفت: در سال جدید رهبر معظم انقلاب انحرافات را شفاف بیان کردند بنابراین حزب‌الله باید خود را با مواضع رهبری مطابق کرده و جلوی زیاده‌خواهی و زیاده‌گویی نفوذی‌ها را در داخل بگیرند، آخرین مقاتله ما در زمان ظهور با اسلام آمریکایی است.
قاسمي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سعید قاسمی از فرماندهان دوران دفاع مقدس، شامگاه پنجشنبه در مراسم بزرگداشت شهیدان سپهبد علی صیاد شیرازی، سید مرتضی آوینی، رضا چراغی و سعید یزدان‌پرست، که در قطعه 29 گلزار شهدای بهشت‌زهرا(س) برگزار شد، گفت: چرا بعد از گذشت سالها از شهادت شهید آوینی یا شهدای دیگر هنوز مردم به پاسداشت این شهدا می‌پردازند.

 

وی افزود: اینکه مردم به دنبال مرام و سلوک شهدا هستند به علت تحلیل ما نیست بلکه تحلیل خدا است که می‌فرماید شهدا زنده هستند و نزد پروردگار خود روزی می‌خورند قدرت و مقام شفاعت دارند و می‌توانند گرفتاری‌های امروز ما را نیز حل کنند؛ پس بیهوده نیست که مردم دنبال هر بهانه‌ای خود را به مزار شهدا رسانده و همچون امام زادگان آنها را در برمی‌گیرند.

 

این فرمانده دوران دفاع مقدس، با اشاره به فراز و نشیب‌های فرهنگی و سیاسی سال 94، عنوان کرد: ازنظر فرهنگی رهبر معظم انقلاب دلواپس بودند که به تبشیر و انذار پرداختند اما برخی چه کردند.

 

قاسمی با اشاره به بیانات اوایل سال رهبر معظم انقلاب در بارگاه ملکوتی امام رضا(ع)، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب انحرافات را شفاف بیان کردند بنابراین حزب‌الله باید خود را با مواضع رهبری مطابق کرده و جلوی زیاده‌خواهی و زیاده‌گویی نفوذی‌ها را در داخل بگیرند.

 

وی افزود: مبادا به بهانه اینکه ما نمی‌خواهیم دوقطبی ایجاد شود خود را فریب داده و چشم بر نفوذ دشمن ببندیم، انقلاب امام راحل از همان ابتدا دوقطبی کردن بود تا اخلاق مردم را کامل و آنها را آگاه کند که اجازه ندهند دشمن اسلام آمریکایی را به‌جای اسلام ناب محمدی جایگزین کند.

 

این فرمانده دوران دفاع مقدس با اشاره به فتنه 88، بیان داشت: دشمن در انقلاب و دوران دفاع مقدس شکست خورد بنابراین بانفوذ فرهنگی از طریق عوامل خود اقدامات فراوانی انجام داد تا به خواسته‌های خود برسد که نمود بارز آن فتنه 88 بود.

 

وی افزود: امروز نفوذ فرهنگی و اقتصادی دشمن به برکت اقدامات مسئولان در بسیاری از زوایای زندگی مردم دیده می‌شود، چرا ما باید برای کارآفرینی در کشورمان منتظر کارآفرینان فرانسوی یعنی همان دوستان فابیوس قاتل باشیم در حالیکه رفقای شهدای هسته‌ای همچون احمدی روشن به کنار رانده می‌شوند.

 

قاسمی ضمن انتقاد از مسئولان درباره عدم بزرگداشت یا صحبت درباره عملیات‌های دوران دفاع مقدس و پاسداشت شهدا، گفت: چرا تفکرات بسیجی شهدای ما در دوران دفاع مقدس یا در حال حاضر شهدای مدافع حرم، بیان نمی‌شود، چرا به هنر انقلابی یا این همه آثار هنری باارزش دوران دفاع مقدس، اهمیتی داده نمی‌شود.

 

این فرمانده دوران دفاع مقدس افزود: امروز ما جوانانی داریم که روزی 100 نفر از آنها همواره التماس می‌کنند که اجازه داده شود تا برای دفاع از حریم اهل‌بیت(ع) به سوریه رفته و با دشمن بجنگند، چگونه است که برخی شایعه می‌کنند اینها برای پول می روند در حالیکه این جوانان بدون اینکه چیزی دریافت کنند حاضرند همه هزینه‌های خود را نیز پرداخت کنند.

 

وی در ادامه گفت: امروز در بهشت‌زهرا(س) اتفاقات ناگواری می افتد که ناگهان 100 نفر و اندی شهید گمنام را به صورت پنهانی آورده و دفن می کنند یا 28 شهید مدافع حرم افغانی را به صورت مجهول‌الهویه  و بدون مراسم دفن می کنند، مسئول این اتفاقات سازمان کشاورزی یا وزارت نفت است، وزارت نفت که باید دنبال کرسنت بازی خود برود، باید این مساله برای همیشه جمع شده و مشخص شود، با همه چیز بازی کردند با شهدا هم می‌خواهند بازی کنند ما اجازه نمی‌دهیم.

 

قاسمی در پایان با اشاره به جمله‌ای از شهید آوینی در کتاب او به نام «آغازی بر یک پایان»، خاطرنشان کرد: شهید آوینی در این کتاب می‌گوید، آخرین مقاتله ما در زمان ظهور با کفر، شرک، اسرائیل و دموکراسی غرب نیست بلکه با اسلام آمریکایی است که از خود آمریکا دیرپاتر است و اگر هزار ماه باشد به یک‌شب فرو خواهد ریخت./807/202/ب2

ارسال نظرات