۲۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۴
کد خبر: ۳۲۵۰۶۳
معاون تهذیب حوزه علمیه کرمانشاه:

جلسات اخلاق نقش مهمی در شکل گیری شخصیت دینی طلاب دارد

خبرگزاری رسا ـ معاون تهذیب حوزه علمیه کرمانشاه با اشاره به لزوم برگزاری جلسات اخلاق در مدارس علمیه، گفت: برگزاری مستمر جلسات اخلاق شخصیت دینی طلاب را به نحوی شایسته شکل می دهد.
معاون تهذيب حوزه علميه کرمانشاه

حجت الاسلام مهدی محمدی فر معاون تهذیب حوزه علمیه کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، از برگزاری جلسات اخلاق در مدارس علمیه سطح استان خبر داد و ابراز داشت: در جهت ارتقای طلاب از حیث اخلاقی و استفاده از رهنمودهای علمای اسلام، جلسات اخلاق در حوزه های علمیه استان برگزار می شود.

 


وی بیان داشت: جلسات اخلاق در شهرستان اسلام آباد غرب، سرپل ذهاب، صحنه و سنقر با حضور اساتید اخلاق همچون حجت الاسلام سید مجتبی معصومی لاری از پژوهشگران حوزه دین برگزار می شود.

 


معاون تهذیب حوزه علمیه کرمانشاه اظهار داشت: برگزاری مستمر جلسات اخلاقی برای طلاب اثر بسزایی در شکل دهی شخصیتی و دینی آن ها خواهد داشت.

 


حجت الاسلام محمدی فر تصریح کرد: بهره گیری از علم و اندوخته های ارزشمند عالمان و فرهیختگان عرصه دین از مهم ترین اهداف حضور طلاب در جلسات اخلاق است که خوشبختانه علمای دینی دلسوزانه به راهنمایی و هدایت طلاب جوان پرداخته و راه دستیابی به آینده روشن را به آن ها نشان خواهند داد.

 


وی همچنین از برپایی کارگاه های آموزشی برای خانواده های طلاب خبر داد و گفت: یکی از دغدغه های خانواده تربیت اسلامی فرزندان می باشد که باید با توجه به دین و احکام، آسیب ها را شناسایی و راهکارهایی در جهت حل آنها ارائه شود.

 


معاون تهذیب حوزه علمیه کرمانشاه خاطرنشان کرد: آرامش روحی و روانی و ایجاد عاطفه بین خانواده ها بسیار با اهمیت بوده و با مشاوره و همفکری با مشاوران مجرب می توان این آگاهی و معرفت را ایجاد کرد.

 


حجت الاسلام محمدی فر در پایان تأکید کرد: مرکز مدیریت حوزه های علمیه استان در راستای حصول موفقیت و ارتقای سطح علمی طلاب از هیچ تلاشی فروگذار نکرده و امید است طلاب نیز با انگیزه مضاعف به کسب علم دین پرداخته و حضوری موفق در جامعه داشته باشند./857/302/ب1

ارسال نظرات