۲۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۹
کد خبر: ۳۲۵۱۶۵
نماینده ولی فقیه در اردبیل:

فرهنگ کشور در پیچ و خم سیاسی کاری مسؤولان دچار ضعف شده است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام والمسلمین عاملی گفت: در خواب غفلت مسؤولان، غرب بر فرهنگ ایرانی اسلامی سیطره پیدا کرده و فرهنگ امروز در پیچ و خم سیاسی کاری مسؤولان دچار ضعف شده است.
 حجت‌الاسلام والمسلمين سيدحسن عاملي، نماينده ولي فقيه در استان اردبيل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام والمسلمین سید حسن عاملی، امام جمعه اردبیل شب گذشته در مسجد انگجی تبریز با اشاره به عینیت دیانت و سیاست، اظهار داشت: اسلام ناب محمدی با سکولاریزم جمع نمی شود.


وی با بیان این‌که سکولاریزم دیانت را جدای از سیاست می داند و دین اسلام را محدود در اعمال فردی و مختص به حسینیه می داند، افزود: تفکر سکولاریزم بر این اساس است که دین در محدوده فرد می تواند نقش ایفا کند و در مدیریت اجتماع و ارکان سیاسی و اقتصادی توانایی ایفای نقش را ندارد.


امام جمعه اردبیل دین الهی را برغیرت خداوند استوار دانست و خاطرنشان کرد: غیرت خداوند و حکمت او اجازه حکومت مفسد را بر بشریت نمی دهد و بر حکومت گرگ ها رضایت نمی دهد، خداوند متعال مخلوق خود را دوست دارد و به آن غیرت داشته و ظلم بر آن را نمی پسندد.


وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این‌که هیچ ظلمی پا برجا نخواهد بود، افزود: رهبران جنایت کار آل سعود رفتنی هستند و با کشتار کودکان یمن و هزاران بی گناه بر حکومت ثابت نخواهند ماند و کسی که جرأت مقابله و اعتراض به آنها را ندارد، روزی در بند غیرت الهی محاکمه خواهند شد.


عضو خبرگان رهبری با بیان این‌که دست قدرت الهی با ظهور آخرین منجی دست های پلید جنایتکاران را از روی زمین خواهد برچید اذعان داشت: استکبار جهانی نماد مکر و حیله است و همان دجال آخر الزمان است.


وی با بیان این‌که استکبار جهانی و جهان غرب در حقوق بشر کارنامه سیاه و ننگینی دارند، به اتهامات علیه ایران درباره حقوق بشر اشاره کرده و افزود: اگر وزیر امور خارجه بودم با شیوه تهاجمی به اتهامات آن ها و با دلیل و مدرک پاسخ می دادم.


حجت الاسلام والمسلمین عاملی با اشاره به شرایط فرهنگی سخت و تهاجم دشمن در حوزه فرهنگ، خاطرنشان کرد: آخرین و سخت ترین فتنه آخرالزمان سیطره فرهنگی رومیان بر بلاد اسلامی است که حتی شرم منکر در خیابان نیز از میان خواهد رفت.


وی وضعیت فرهنگی کشور را مورد اشاره قرار داد و اذعان داشت: در خواب غفلت مسؤولان غرب بر فرهنگ ایرانی اسلامی سیطره پیدا کرده است، فرهنگ امروز در پیچ و خم سیاسی کاری مسؤولان دچار ضعف شده است./854/202/ب1

ارسال نظرات