۳۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۶
کد خبر: ۳۲۵۵۹۳
سردار طلایی مطرح کرد؛

ضرورت ترویج سبک زندگی رزمندگان اسلام از طریق هنر

خبرگزاری رسا ـ عضو شورای شهر تهران گفت: ما باید تلاش کنیم که سبک زندگی رزمندگان اسلام را از طریق هنر و از سوی هنرمندان متعهد به جوانان معاصر به شکل بهتری معرفی کنیم.
سردار طلايي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سردار مرتضی طلایی عضو شورای شهر تهران امروز 30 فروردین در یادواره شهدای دانشجوی رسانه ملی که در سالن اجتماعات دانشگاه صداوسیما برگزار شد، ضمن تبریک فرارسیدن ماه رجب، گفت: امروز کشور ما امنیت و انواع پیشرفت‌های خود را مدیون خون شهدای دوران دفاع مقدس و مدافعان حرم است.

 

وی ضمن بیان ویژگی‌هایی از سردار شهید تقوی، افزود: امروز حضور برخی نیروهای دوران دفاع مقدس به عنوان مدافعان حرم در کنار ارتش سوریه سبب تحول و حرکتی بزرگ در روحیه آنها شده تا موفقیت های خوبی به دست آورند.

 

سردار طلایی افزود: اخلاق و رفتار رزمندگان ایرانی که گذشت و فدارکاری را درس می‌دهد سبب شده تا نیروهای اهل سنت نیز یاد گرفته و در خط مقدم مقابل دشمن به دفاع از کشور خود بپردازند.

 

عضو شورای شهر تهران ضمن ابراز ناراحتی از اینکه ما نتوانستیم ارزش‌های دوران دفاع مقدس را در غالب هنر ارائه دهیم، اظهار داشت: سبک زندگی رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس درس‌های بزرگی دارد که متاسفانه ما نتوانستیم آنگونه که باید و شاید در غالب هنر به نسل امروز ارائه دهیم.

 

وی ضمن ابراز تاسف از وجود معضلاتی در خانواده‌های امروزی، بیان داشت: رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس با همه سختی‌ها و مشکلاتی داشتند مانند یک خانواده در کنار یکدیگر با محبت و صمیمیت رفتار می‌کردند، این اخلاق و رفتار همراه با عطوفت آنها در اوج سختی الگویی است که باید به نسل امروز منتقل شود.

 

سردار طلایی افزود: ما باید تلاش کنیم که سبک زندگی رزمندگان اسلام را از طریق هنر و از سوی هنرمندان متعهد به جوانان معاصر به شکل بهتری معرفی کنیم.

 

وی با اشاره به اینکه باید مسأله حضور رزمندگان ایرانی در سوریه و عراق برای جوانان تبیین شود، ابراز کرد: علت اینکه امروز مدافعان حرم کیلومترها آن سوی کشورمان با دشمن درگیر هستند این است که جنگ به همدان و کرمانشاه کشیده نشود.

 

عضو شورای شهر در پایان خاطرنشان کرد: اگر امروز داعش دست به جنایت می‌زند نتیجه افکار انحرافی وهابیت است که برخی جوانان اروپایی را به نام اسلام فریب داده و به این منطقه کسیل کردند تا مسلمان کسی راه اندازند./807/202/ب1

ارسال نظرات