۳۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۴
کد خبر: ۳۲۵۷۴۳
از سوی مدارس شبانه روزی قرآن و نهج البلاغه کاشان؛

ثبت نام آموزش قرآن و نهج البلاغه در کاشان آغاز شد

خبرگزاری رسا ـ مدیر عامل مؤسسه امیرالمؤمنین(ع) کاشان گفت: ثبت نام رسمی نخستین مدارس شبانه روزی حفظ یکساله قرآن و نهج البلاغه کشور همراه با آموزش ترجمه و تفسیر برای چهارمین سال پیاپی به همت مؤسسه امیرالمومنین(ع) کاشان دراین شهرستان آغاز شد.
حجت الاسلام مجتبي حسن زاده

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام حسن زاده مدیر عامل مؤسسه امیرالمومنین(ع) کاشان صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران، گفت: علاقه مندان آشنایی به معارف اهل بیت (ع) از سراسر کشور می توانند با ارسال عدد 4 به سامانه پیامکی به شماره 500024800 ثبت نام کنند.

 

وی افزود: علاقه مندان آشنایی به معارف قرآن واهل بیت (ع) از سراسر کشور با هدف تلفیق قرآن و عترت می توانند از اول اردیبهشت تا 20 خردادماه سال جاری به مدت 50 روز در یکی از این دوره ها ثبت نام کنند.

 

مدیرعامل مؤسسه امیرالمومنین(ع) کاشان با اشاره به این که مؤسسه امیرالمومنین(ع) کاشان نخستین مؤسسه ای است که در کشور حفظ یکساله هر دو کتاب قرآن و نهج البلاغه را به صورت شبانه روزی برگزار می کند، گفت: بعد از ثبت نام رسمی علاقمندان، مرحله مصاحبه و گزینش از ثبت نام کنندگان انجام خواهد شد و بعد از پذیرش داوطلبان، دوره آزمایشی به مدت یک ماه برگزار خواهد شد.

 

حجت الاسلام حسن زاده یاد آور شد: داوطلبان در دوره آزمایشی ابتدا باید اجزا تعیین شده را به صورت روزانه حفظ کرده و در پایان دوره آزمایشی در آزمون کتبی و شفاهی شرکت کنند، از این رو افرادی که حد نصاب نمره را کسب کنند با توجه به عملکرد آنها درمدت طرح آزمایشی، جواز حضور در دوره یکساله حفظ قرآن یا نهج البلاغه را کسب خواهند کرد.

 

مدیرعامل مؤسسه امیرالمومنین(ع) کاشان گفت: خواهران و برادران شرکت کننده در تمامی مراحل اعلام شده دوره های حفظ قرآن یا نهج البلاغه به صورت مجزا خواهند بود.

 

حجت الاسلام حسن زاده یاد آور شد: در راستای تحقق مطالبات رهبر معظم انقلاب در تربیت 10 میلیون نفر حافظ قرآن کریم و تاکیدات ایشان در خصوص کتاب نهج البلاغه، طرح تخصصی حفظ یکساله قرآن و نهج البلاغه برگزار می شود.

 

به گفته وی، این مؤسسه با بیش از 12 سال سابقه عملکرد تا کنون بیش از 90 نفر حافظ کل قرآن کریم، بیش از 40 نفرحافظ کل نهج البلاغه و بیش از یکهزار نفر حافظ قسمت هایی از این دوکتاب شریف را تربیت کرده است.

 

لازم به ذکر است، خواهران می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 55464445 و برادران با شماره تلفن 55472801 با پیش شماره 031 تماس حاصل کرده یا به سایت شهر نهج البلاغه به نشانی «www.shahrenahjolbalaghe.com» مراجعه کنند./1307/203/ب1

ارسال نظرات