۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۵
کد خبر: ۳۲۶۰۵۷
حجت‌الاسلام پژمانفر خبر داد؛

تخصیص ردیف بودجه برای رسیدگی به حاشیه شهر مشهد

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام پژمانفر بر ضرورت توجه و سامان دهی به حاشیه شهر مشهد تأکید و از تخصیص ردیف بودجه ای در مجلس برای رسیدگی به حاشیه شهر مشهد مقدس خبر داد.
تخصیص ردیف بودجه برای رسیدگی به حاشیه شهر مشهد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، حجت الاسلام نصرالله پژمانفر، نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی ظهر امروز در دیدار آیت الله اشرفی شاهرودی ضمن ارائه گزارشی از فعالیت ها، خواستار نقد و نظر از سوی علما نسبت به نمایندگان و دریافت رهنمود از ایشان شد.

 

حجت الاسلام پژمانفر از تکمیل بررسی و تصویب برنامه بودجه سال 95 در مجلس و ارائه به شورای نگهبان خبر داد و در ادامه به تخصیص ردیف بودجه ای برای رسیدگی به حاشیه شهر مشهد اشاره کرد که پس از بحث ها و تبادل نظر های بسیار در مجلس به این نتیجه رسیده است.

 

وی در بخش فرهنگی به برخی مؤسسات مشهدی که فعالیت گسترده آموزشی و علمی در سطح کشور دارند اشاره کرد که افزایش بودجه در نظر گرفته شده است و در این بخش مساجد شهرها و روستاها به رایگان از زیرمجموعه وزارت نیرو نسبت به مصرف و انشعاب بهره می برند.

 

آیت الله اشرفی شاهرودی نیز در این دیدار نسبت به برخورد ادارات و سازمان های دولتی و خصوصی با مردم انتقاد کرد و خواستار رسیدگی مسؤولان نسبت به حفظ کرامت انسانی ارباب رجوع شد.

 

حجت الاسلام پژمانفر نیز با تأیید این مطلب و تقدیر از نکته نظرات ایشان، خواستار ادامه این گونه جلسات علما با نمایندگان شد تا با مطالبه ایشان از نمایندگان نسبت به مسؤولیت خویش پاسخگو باشند.

 

وی در ادامه با انتقاد از استخدام پنج هزار نیروی جدید از سوی دولت با توجه به اوضاع اقتصادی و وضع موجود، نسبت به سفارش و درخواست استخدام فرزندان و یا آشنایان برخی مسؤولان خارج از برنامه کنایه زد.

 

حجت‌الاسلام پژمانفر در بخشی دیگر از کلام خود به سرنوشت کارخانه پتو در مشهد اشاره کرد که در صحن مجلس نسبت به آن نطق داشته است و این کارخانه که با واردات پتو با تعرفه کم گمرک از چین، دچار ورشکستگی و اخراج 1000 کارگر شده است به زودی با پیگیری و درخواست وقت نسبت به پرداخت دیون دوباره بازگشایی خواهد شد./933/

ارسال نظرات