۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۱
کد خبر: ۳۲۶۰۸۴
در سالگرد عملیات بازی دراز صورت می‌گیرد؛

اعزام طلاب راوی به مدارس استان کرمانشاه

خبرگزاری رسا ـ معاون تهذیب حوزه علمیه کرمانشاه با اشاره به فرا رسیدن سالگرد عملیات غرورآفرین بازی دراز، گفت: مبلغان اعزامی به منظور آشنایی دانش آموزان با حقایق جنگ تحمیلی و سیره شهدا در مدارس به روایتگری می پردازند.
بازي دراز

حجت الاسلام مهدی محمدی فر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، از برگزاری مراسم بزرگداشت عملیات بازی دراز خبر داد و ابراز داشت: طبق سنوات گذشته نهم و دهم اردیبهشت ماه جمعی از رزمندگان، طلاب و روحانیان و عموم مردم با شهدای دفاع مقدس در منطقه بازی دراز تجدید پیمان می کنند.


معاون تهذیب حوزه علمیه کرمانشاه یادآور شد: مراسم بزرگداشت سالروز عملیات بازی دراز در شهرستان سرپل ذهاب و با حضور مشتاقان و شیفتگان شهدا برگزار می شود.


وی تاکید کرد: برگزاری مراسم بزرگداشت عملیات غرور آفرین بازی دراز، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تبیین آرمان های امام و شهدا است.


این مسؤول تصریح کرد: به مناسبت فرارسیدن سالگرد عملیات بازی دراز جمعی از طلاب و روحانیان اعزامی از قم در جهت تببین و نشر مکتب و سیره شهدا به استان کرمانشاه اعزام می شوند.


حجت الاسلام محمدی فر گفت: اساتید و روایتگران اعزامی با حضور در مدارس و با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه مجاهدت و دلاوری های غیورمردان دوران دفاع مقدس را برای این عزیزان تبیین می کنند.


معاون تهذیب حوزه علمیه استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: دانش آموزان به عنوان نسلی که جنگ را از نزدیک لمس نکرده اند با حقایق دوران دفاع مقدس آشنا نیستند، بیان مجاهدت های شهدا و رزمندگان در دوران دفاع مقدس می تواند دانش آموزان را با سیره شهدا و اندیشه های والای آن ها آشنا سازد.


معاون تهذیب حوزه علمیه کرمانشاه اظهار داشت: طبق سنوات گذشته طلاب و روحانیان حوزه های علمیه نیز در نهم و دهم اردیبشهت ماه سال جاری در منطقه بازی دراز حضور پیدا می کنند.


وی در پایان بیان داشت: امید است که از حضور اساتید و روایتگران اعزامی از قم در حوزه های علمیه نیز استفاده شود تا طلاب نیز از مطالب و بیانات این عزیزان بهره مند شوند./857/302/ب1

ارسال نظرات