۱۶ بهمن ۱۳۸۶ - ۱۴:۴۲
کد خبر: ۳۶۹۴۳
آيت‌الله نوري همداني:

پيشرفت هاي علمي و صنعتي ايران از بركات انقلاب اسلامي است

رسا، سرويس سياسي ـ حضرت آيت‌الله نوري همداني در ديدار جمعي از معلمان و دانش‌آموزان دبيرستاني قم گفت: انقلاب اسلامي موجي بزرگ در جهان ايجاد كرد كه روز به روز فراگيرتر مي‌شود.
پيشرفت هاي علمي و صنعتي ايران از بركات انقلاب اسلامي است

به گزارش خبرنگار خبرگزاري رسا، حضرت آيت‌الله حسين نوري همداني، در ديدار گروهي از معلمان و دانش‌آموزان دبيرستاني قم گفت: انقلاب اسلامي ايران موج بزرگي در جهان ايجاد كرد كه روز به روز اين موج فراگيرتر مي‌شود.
وي در ادامه گفت: دست‌يابي به فن‌آوري هسته‌اي، پيشرفت در زمينه علوم پزشكي، پيشرفت‌هاي نظامي و ساخت موشك‌هاي پيشرفته، همه از نتايج و بركات انقلاب اسلامي است.
اين مرجع تقليد تصريح كرد: در زمان طاغوت راه پيشرفت و رشد براي خانم‌ها در جامعه بسته بود و برخي هم كه مشغول بودند، روشنفكر و غرب زده بودند و خانم‌هاي متدين و مذهبي در منازل خود، محصور بودند كه الحمدالله به بركت انقلاب، زمينه رشد و پيشرفت براي خانم‌ها ايجاد شد.
وي در ادامه گفت: دليل پيروزي انقلاب اسلامي اين بود كه اين انقلاب، ادامه راه انبيا و معصومين(ع) است و امام خميني(ره)، كار خود را ادامه راه انبيا و معصومين مي‌دانست.
اين استاد خارج فقه حوزه علميه قم گفت: بيداري مستضعفان در برابر استبداد و استكبار، سرنگوني رژيم سلطنتي، آشكار کردن ماهيت غربي‌ها در غارت و چپاول ثروت اين كشور و افشاي نقش آنان در رواج فساد و خودباختگي در كشور، از كارهاي مهم امام خميني(ره) بود.
وي در ادامه گفت: انقلاب اسلامي بر اساس فطرت انساني است و چيزي كه مطابق فطرت باشد هرگز از بين نمي‌رود.
وي در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به آياتي از سوره فجر گفت: خداوند در اين سوره چند سوگند ياد كرده و پس از آن، پيامبر(ص) را دلداري داده كه دعوتش با وجود مخالفت‌هاي كفار، به پيش مي‌رود.

ارسال نظرات