۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۵
کد خبر: ۴۲۳۶۷۲
فرمانده سپاه صاحب الزمان:

ایجاد جریان‌های تکفیری توطئه‌ غرب و صهیونیست‌ها است

سردار سلیمانی با اشاره به جنایات غرب و صهیونیسم جهانی علیه اسلام و مسلمانان، گفت: بیش از دو قرن است که شرایط تعامل غرب با اسلام به صورتی است که امروزه مشاهده می‌کنیم، غرب همواره تجاوزات و دشمنی‌های خود را به صورت‌های نوین و گوناگونی بسط و گسترش می‌دهد و از هیچ توطئه‌ای علیه جهان اسلام فروگذار نیست.
سردار غلامرضا سلیمانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، سردار غلامرضا سلیمانی بعد از ظهر امروز، در مراسم گرامی‌داشت بسیج فرهنگیان در گلستان شهدای اصفهان، انقلاب اسلامی را انقلابی دارای ابعاد فرهنگی، فکری ذکر کرد و گفت: انقلاب ما برای تفکر، منطق و اندیشیدن شکل گرفت و هدف اصلی آن صلح و آزادی بود.

 

فرمانده سپاه صاحب الزمان استان اصفهان، با اشاره به استفاده غرب از علم و دانش جهان اسلام برای رسیدن به رشد و ترقی، تصریح کرد: غربی‌ها علم و ادب و پیشرفت را از جهان اسلام گرفتند ولی پس از دستیابی به این‌ها از علم خود برای مبارزه با اسلام و تهاجم علیه سرزمین‌های اسلامی استفاده کردند.

 

وی شکل گیری جریان‌های تکفیری در کشورهای اسلامی را از توطئه‌های غرب و صهیونیسم جهانی برشمرد و افزود: بیش از دو قرن است که شرایط تعامل غرب با اسلام به صورتی است که امروزه مشاهده می‌کنیم، غرب همواره تجاوزات و دشمنی‌های خود را به صورت‌های نوین و گوناگونی بسط و گسترش می‌دهد و از هیچ توطئه‌ای علیه جهان اسلام فروگذار نیست.

 

سلیمانی با بیان این‌که غرب به جز خیانت و کشتار در قبال اسلام و مسلمانان کاری نکرده است، اظهار کرد: دشمن از تفکر ناب اسلامی هراس دارد و توانایی روبرویی و مقابله با این تفکر سازنده را نداشته و نخواهد داشت به همین دلیل از شیوه‌های خصمانه و ددمنشانه علیه جهان اسلام استفاده می‌کند و در تلاش است تا با اسلام هراسی و جنگ به مبارزه با تفکر اسلامی بپردازد.

 

وی با اشاره به قتل عام 6 میلیون آمریکایی در جریان جنگ داخلی و استقلال آمریکا و کشته شدن بیش از 10 میلیون نفر در جنگ اول جهانی، خاطرنشان کرد: غربی‌ها دنبال دستیابی به قدرت به هر قیمتی هستند و در صورتی که اقتضاء منافع آنها باشد به مردم خودشان هم رحم نمی‌کنند، غرب و صهیونیست کارنامه سیاهی در زمینه انسانیت و بشریت دارند.

 

فرمانده سپاه صاحب الزمان استان اصفهان، دوران دفاع مقدس را نمایش عظمت و شکوه و بزرگی و مقاومت کشورمان دانست و تصریح کرد: استکبار جهانی تمام مؤلفه‌ها و توانایی‌های خود را علیه کشور ما و انقلاب اسلامی به کار برده است اما تا کنون نتوانسته است به پیروزی و موفقیت دست پیدا کند، امروزه دشمن برای دستیابی به اهدافش از قدرت نیمه سخت، نرم و هوشمند استفاده می‌کند.

 

سلیمانی ادامه داد: زمانی گشایش روابط با کشورمان را در دستور کار قرار داده بودند، اینها چون می‌دانند کشورمان به یک قدرت در زمینه نظامی و سیاسی رسیده است، اکنون اما دشمنان به‌دنبال محدود کردن موفقیت‌های اقتصادی کشورمان هستند و به همین جهت است که به اموال ایران دست‌برد زدند و اقدام به غارت اموال کشورمان کرده‌اند./202/1304/ب1

ارسال نظرات