۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۱
کد خبر: ۴۲۳۷۹۰
امام جمعه موقت شهرری مطرح کرد؛

رقابت سالم و نظارت جدی بر عدم ورود کالاهای خارجی لازمه تحقق اقتصاد مقاومتی

امام جمعه موقت شهرری گفت: برای نهادینه کردن اقتصاد مقاومتی نیاز است که رقابت سالم و نظارت جدی بر عدم ورود کالاهای خارجی به کشور محقق شود.
ابراهیمی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ر سا، حجت الاسلام عبدالعلی ابراهیمی، امام جمعه موقت شهرری، امروز در نماز عبادی سیاسی جمعه شهرری که در مصلای بزرگ آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) برگزار شد، گفت: لازمه تقوا و ایمان پایبندی به شریعت و مذهب است.

 

وی افزود: امام سجاد(ع) در فراز 43 دعای مکارم الاخلاق از خداوند متعال درخواست می‌کند آنچه که مورد اطمینان خاطر و رضای توست برای من فراهم کن و مرا به عملی مشغول کن که انسان مومن مشغول می‌شود.

 

امام جمعه موقت شهرری با بیان اینکه پایبندی به کدام دین درست است، گفت: خداوند در قرآن کریم می‌فرماید دینی که از شما پذیرفته می‌شود اسلام است چرا که صدق و سلامت دنیوی و اخروی انسان در آن است.

 

حجت الاسلام ابراهیمی ادامه داد: اولین وظیفه ما انسان‌ها شناخت دین اسلام است چرا که ثمره شناخت اسلام  شناخت خداوند متعال است.

 

وی با بیان اینکه انسان باید از دین موسمی پرهیز کند، ابراز کرد: دین موسمی دینی است که در شرایط متفاوت تغییر کرده و ثباتی ندارد و این تزلزل موجب انحراف انسان از راه صراط می‌شود.

 

امام جمعه موقت شهرری در خطبه دوم نماز جمعه این هفته با دعوت نمازگزاران به تقوای الهی، اظهار داشت: از مصادیق بارز تقوا شکرگزاری از نعمات الهی است به همین سبب در مناسبت‌های پیش رو باید سپاسگزار دو قشر خدمتگزار و خدوم جامعه یعنی قشر معلم و کارگر باشیم.

 

حجت الاسلام ابراهیمی اقتصاد مقاومتی را از مباحث مهم کشور دانست و تاکید کرد: در حال حاضر کشور باید به سوی تولید و تامین نیازهای داخلی کشور سوق پیدا کند به همین دلیل مسؤولان و مردم باید در این امر خطیر تلاش کافی و وافی داشته باشند.

 

وی افزود: برای نهادینه کردن اقتصاد مقاومتی نیاز است که رقابت سالم و نظارت جدی بر عدم ورود کالاهای خارجی به کشور محقق شود.

 

امام جمعه موقت شهرری با تبریک فرارسیدن بزرگداشت روز معلم، گفت: لازم است در تریبون‌های نماز جمعه از معلمانی که در تربیت درست دانش آموزان تلاش می‌کنند تقدیر و تجلیل به عمل آید./813/201/ب2

 

ارسال نظرات