۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۳
کد خبر: ۴۲۴۱۳۵
مدیر حوزه علمیه اسلام آباد غرب:

باید به ذهن خلاق جوانان ایرانی اعتماد کرد

مدیر حوزه علمیه شهرستان اسلام آباد غرب با اشاره به لزوم توجه به ذهن خلاق جوانان ایرانی، گفت: ملت ایران ملتی مظلوم است اما ضعیف نیست، پس باید این اقتدار را در تمام شریان های حیاتی کشور جاری ساخت.
حجت الاسلام روح الله کرمی نیا

حجت الاسلام روح الله کرمی نیا مدیر حوزه علمیه شهرستان اسلام آباد غرب در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، ابراز داشت: آثار استاد مطهری بدون استثنا خوب هستند و کمتر شخصی پیدا می شود که تمام آثارش خوب باشد در حالی که آثار استاد شهید مرتضی مطهری همگی انسان ساز است.

 

مدیر حوزه علمیه شهرستان اسلام آباد غرب تصریح کرد: معلمی شغل انبیای الهی بوده و سلامت جوامع به همت معلمان وابسته است زیرا معلم زیربنای فرهنگی و اخلاقی جامعه را شکل می دهد.

 

حجت الاسلام کرمی نیا خاطرنشان کرد: تجلیل از مقام معلمان و اساتید یکی از مهم ترین راه های افزایش انگیزه و تلاش و اشتیاق دو چندان معلمان به ترویج مبانی فرهنگی و دینی در جامعه است.

 

وی در ادامه با اشاره به لزوم بکارگیری بیانات رهبر معظم انقلاب اظهار داشت: امروز شاهد این هستیم که در برخی فروشگاه ها و مراکز خرید فقط اجناس ایرانی به فروش می رسند اما برخی فروشگاه های وابسته به حکومت، اجناس خارجی را عرضه می کنند که این مسأله باید مورد توجه قرار گرفته و پیگیری شود.

 

مدیر حوزه علمیه شهرستان اسلام آباد غرب یادآور شد: برخی مسؤولان برای وارد کردن اجناس خارجی دلیل و برهان می آورند و تولید اجناس مشابه خارجی را مستلزم فن آوری های جدید و پیشرفته می دانند.

 

حجت الاسلام کرمی نیا عنوان داشت: باید به ذهن خلاق جوان های ایرانی مراجعه و اعتماد کرد زیرا ذهنی که توان ساخت موشک هایی با برد دو هزار کیلومتر و خطایی کمتر از ده متر را دارد، آیا نمی تواند خودرویی بسازد که مصرف 13 لیتر بنزین در 100 کیلومتر را به 5 لیتر در 100 کیلومتر برساند؟!

 

وی تأکید کرد: من به مسؤولان خوشبین هستم اما باید قدم به میدان عمل گذاشت و شکاف ها و رخنه ها را پیدا کرد و پوشاند، باید دید ایراد کار کجاست و کشور را از وابستگی به استعمارگران رهاند.

 

مدیر حوزه علمیه شهرستان اسلام آباد غرب افزود: ما چه بگوییم و چه نگوییم آمریکا دشمن ایران و مخالف انقلاب اسلامی است و تا جایی که توان دارند در مقابل استقلال کشور ایستادگی می کنند زیرا آن ها به دنبال تضعیف قدرت های جهانی و وابسته ساختن آن ها هستند.

 

حجت الاسلام کرمی نیا در پایان اذعان داشت: کشور ایران مظلوم است اما ضعیف نیست و این خصلت از امام علی (ع) در وجود این ملت مسلمان قرار دارد، امیرمؤمنان (ع) نیز مظلوم ترین عالم و در عین حال قوی ترین بود، پس باید این اقتدار و صلابت را در تمامی شریان های حیاتی کشور جاری سازیم./302/857/ب1

ارسال نظرات