۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۹
کد خبر: ۴۲۶۳۲۸
با حضور آیت الله موسوی جزایری در اهواز؛

همایش تبلیغی فرهنگی زکات با عنوان زکات و اقتصاد مقاومتی برگزار شد

همایش تبلیغی فرهنگی زکات با عنوان زکات و اقتصاد مقاومتی با حضور آیت الله موسوی جزایری در اهواز برگزار شد.
زکات

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، همایش تبلیغی فرهنگی زکات با عنوان زکات و اقتصاد مقاومتی، با حضور آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری نماینده ولی فقیه در خوزستان، آیت الله محسن حیدری نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، خبازخوب مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره)، چنگلوایی مدیرکل جهاد کشاورزی استان و جمعی از روحانیان، ائمه جمعه و مبلغان استان خوزستان شامگاه گذشته در سرسرای بهشت هویزه اهواز برگزار شد.

 

این مراسم با قرائت قرآن از سوی قاری بین المللی خوزستان جناب آقاب مقدمی آغاز شد و پخش سرود ملی، شعر و دکلمه خوانی به مناسبت اعیاد شعبانیه، پخش نماهنگ در رابطه با فعالیت های کمیته امداد امام خمینی(ره) از دیگر برنامه های این همایش بود.

 

همچنین حجت الاسلام رستمی نیا، معاونت فرهنگی پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان با خیر مقدم گویی به حضار جلسه و تبریک اعیاد شعبانیه تعامل و هم افزایی دستگاه های اجرایی را از مصادیق اقدام و عمل به اقتصاد مقاومتی برشمرد و اظهار داشت: سازمان تبلیغات اسلامی استان و کمیته امداد امام خمینی(ره) تعامل و هم افزایی را در امر تبلیغ زکات ایجاد کرده اند.
 

در ادامه مراسم رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) استان به ارائه گزارش هایی در رابطه با میزان زکات های دریافت شده در سال گذشته و موارد مصرف آنها اشاره کرد./9456/203/ب2

ارسال نظرات