۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۰
کد خبر: ۴۲۶۸۱۵
امام جمعه اروندکنار مطرح کرد؛

مدیریت صحیح در استفاده از منابع انسانی و خدادادی مهم ترین ویژگی مدیر موفق

امام جمعه اروندکنار با بیان این که مدیریت صحیح در استفاده از منابع انسانی و خدادادی مهم ترین ویژگی مدیر موفق است، گفت: استان خوزستان منابع عظیم و فراوان خدادای و نیروی انسانی را در اختیار دارد و قابل مقایسه با سایر استان ها نیست و انتخاب استانداری در حد این استان ضروری است.
مدیریت

حجت الاسلام مهدی محمدی پور، امام جمعه اروندکنار، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به این که استاندار جدید استان باید بومی باشد، خاطرنشان کرد: وزیر محترم کشور در تعیین استاندار خوزستان توجه خاصی داشته باشد و انتخاب استاندار بومی احترام به مردم استان خواهد بود.

 

امام جمعه اروندکنار گفت: استان خوزستان منابع عظیم و فراوان خدادای و نیروی انسانی را در اختیار دارد و قابل مقایسه با سایر استان ها نیست و انتخاب استانداری در حد این استان ضروری است.

 

رییس شورای فرهنگ عمومی با اشاره به این که استاندار جدید باید به معضلات و مشکلات خوزستان پایان دهد، افزود:  شهرهای مختلف استان از حداقل ها می نالند که متأسفانه حل نشدند هر چند که اقدامات سطحی صورت گرفت و و وجود استاندار قدرتمند و مدیر برای تحقق شعار سال 1395 در این استان ضروری است.

 

حجت الاسلام محمدی پور با بیان این که استاندار جدید باید به دور از گرایش های سیاسی باشد، خاطرنشان کرد: خوزستان و مردم آن تحمل گرایش ها و فعالیت های سیاسی را ندارند و به دور از قومیت گرایی و گرایش های سیاسی تنها به فکر آباد کردن آن هستند.

 

این مقام مسؤول در ادامه با اشاره به این که استاندار جدید باید از مواهب خدادادی و انسانی بهره ببرد، اظهار داشت: استاندار جدید باید مسؤولان مدبر و آشنا به استان را انتخاب کند که در این صورت بحث های فرقه ای و قومی از خوزستان زدوده خواهد شد.

 

وی توجه ویژه استاندار جدید به مناطق محروم را خواستار شد و گفت: کشاورزی، صیادی و گمرک این مناطق نیاز به حمایت های جدی دارد و استاندار جدید باید بتواند حلال مشکلات استان باشد.

 

امام جمعه اروندکنار با اشاره به این که آیت الله موسوی جزایری از مدیران مدبر استان و کشور محسوب می شوند، ابراز داشت: تأمین امنیت غذایی از مسائل مهم کشوری که خوزستان توانایی تأمین نیازهای چندین استان را دارد اما متأسفانه توجهی به این نکته که حلال معضل بیکاری است، نمی شود.

 

حجت الاسلام محمدی پور در پایان مدیریت صحیح در استفاده از منابع انسانی و خدادادی را نخستین ویژگی استاندار جدید استان برشمرد./9456

ارسال نظرات