۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۷
کد خبر: ۴۲۷۳۴۴
نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا: 

دشمن در جنگ نرم هویت شیعه و اقتدار نظام اسلامی را نشانه گرفته است

حجت الاسلام کاملی‌فر با بیان این که دشمن در جنگ نرم، هویت شیعه را نشانه گرفته است، گفت: جنگ نرم در مراحل و اشکال مختلف ادامه دارد و هدفش از بین بردن اقتدار ملی نظام اسلامی است.
حجت الاسلام کاملی فر

حجت الاسلام حسن کاملی‌فر، نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورای آذربایجان‌شرقی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، با بیان این‌که نفوذ فرهنگی دشمنان نظام اسلامی ایران پس از برجام شدت یافته است، اظهار داشت: ورود کالاهایی که هیچ همخوانی با فرهنگ ایرانی اسلامی ندارد، یکی از نشانه‌های نفوذ فرهنگی غرب در سبک زندگی ملت ایران است.


وی با بیان این‌که دشمن در جنگ نرم، هویت شیعه را نشانه گرفته است، اظهار داشت: دشمن می خواهد تئوری آندلوس را بار دیگر اما در ایران پیاده کند، انحراف عقیدتی و هویتی طرح دشمن برای براندازی انقلاب اسلامی ایران است، طرحی که به دنبال آن است برای حذف اسلام مردم همراه دشمن شود.


حجت الاسلام کاملی فر اصلی ترین عامل درگیری استکبار با انقلاب اسلامی را ماهیت استکبار ستیزی، ظلم ستیزی و سلطه ناپذیری آن دانست و گفت: امروز تئوری(نه شرقی نه غربی، جمهوری اسلامی) به عنوان اصلی ترین استراتژی انقلاب اسلامی مورد اقبال ملت‌های آزادی‌خواه جهان قرار گرفته، از این رو استکبار با همه قوایش به جنگ تمام عیار علیه ملت ایران وارد عمل شده است.


وی ادامه داد: دشمنان بعد ترور و تهدید در اوایل انقلاب، تفرقه میان قومیت ها و راه‌اندازی فتنه ها این بار چشم امید به نفوذ فرهنگی و سیاسی دوخته است، این در حالی است که دشمن پس از تحمیل جنگ هشت ساله علیه ایران ناچار به عقب نشینی از خاک کشور ایران اسلامی شد و اقرار به شکست کرد.


نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا با اشاره به این‌که محتوای جنگ نرم همان محتوای جنگ سخت و نیمه سخت است، گفت: در اوایل دهه هفتاد، رهبر انقلاب برای نخستین بار عبارت تهاجم فرهنگی را وارد ادبیات سیاسی ایران کردند. ولی متأسفانه برخی از مسؤولان نهادهای فرهنگی متوجه این جنگ تمام عیار نشدند.


وی با اشاره به توصیه های رهبر انقلاب، افزود: بعدها ایشان از عبارات شبیخون فرهنگی، ناتوی فرهنگی و عبارت قتل عام فرهنگی استفاده فرمودند و عده ای می گفتند تهاجم فرهنگی یک توهم است، در جنگ نرم، هویت ها نشانه گرفته شده است و سیاست دشمن اختلاف افکنی برای حکومت است.


حجت الاسلام کاملی فر با بیان این‌که مختصات جنگ نرم غیر قابل تصور است، گفت: تنها جنگی که اسرای آن با دشمن همراه می شوند، جنگ نرم است؛ بعد از بیست سال تازه عده ای متوجه شده اند که آقا چه می فرموده اند؟ و جریان جنگ نرم در مراحل و اشکال مختلف ادامه دارد و هدفش از بین بردن اقتدار ملی نظام اسلامی است./935/303/ب2

 

ارسال نظرات