۰۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۴
کد خبر: ۴۲۸۰۶۵
به همت اتاق فکر تبلیغ خراسان؛

ویژه نامه تبلیغی مهدویت منتشر شد

حجت الاسلام مشیری از انتشار ویژه نامه تبلیغی مهدویت کاری از کمیته علمی پژوهش های راهبردی و تدوین محتوای تبلیغی اتاق فکر تبلیغ خبر داد که در غالب موضوعات مختلف جهت بهره برداری خطیبان و مبلغان جوان با توجه به شرایط جامعه و به روز تهیه شده است.
مشیری

حجت الاسلام محمدهادی مشیری دبیر اتاق فکر تبلیغ خراسان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، پیرامون انتشار ویژه نامه مهدویت همانند مانسبت های گذشته، بیان داشت: در راستای کارهای ارزشمند کمیته علمی پژوهش های راهبردی و تدوین محتوای تبلیغی اتاق فکر تبلیغ، این ویژه نامه پیرامون ایام شعبان با عنوان مهدویت تهیه و بر روی پایگاه اطلاع رسانی اتاق فکر تبلیغ به آدرس www.otaghfekr.ir  بار گذاری و در دسترس همه علاقمندان قرارگرفته است.

 

وی افزود: ویژه نامه تبلیغی مهدویت ویژه جشن های نیمه شعبان در موضوعات، دوازده ویژگی مصلح جهانى در روایات شیعه و سنی، فراوانی یاد امام عصر(عج) و اظهار محبت و مودّت به امام زمان (عج) تهیه و تدوین شده است.

 

حجت‌الاسلام مشیری ادامه داد: موضوع امام زمان از دیدگاه مذاهب اسلامی و سایر ادیان به صورت چهارگانه و مفصل در چهار بخش مورد بررسی قرار گرفته و در کنار آن به موضوعاتی همچون ثبات قدم در دین داری در عصر غیبت، شب نیمۀ شعبان، امام حسین از مهدی می گوید و زمینه‌سازی برای ظهور نیز پرداخته ایم.

 

دبیر اتاق فکر تبلیغ خراسان گفت: در بخش غرب و سینمای هالیوود با توجه به هجمه های دشمن به مباحث مهدویت و انتظار، موضوع نگـاه راهبـردی غـرب به آخـرالزّمان؛ به وسیله نظام سینمایی هالـیوود را مورد بحث و بررسی قرار دادیم و در ادامه هم بحث سرزمین های درگیر در واقعه ظهور، اوصاف مشترک پیامبر(ص) و امام زمان(عج)، شناخت و معرفت به امام زمان و نگه داشتن حرمت آن حضرت را آورده ایم.

 

وی افزود: در کنار موضوع روانشناسی انتظار به مبحث مهدویت در کلام مراجع با دو عنوان کلیپ های ماندگار ۷ ظهور امام زمان (عج) در کلام آیت الله بهجت و پاسخ آیت الله العظمی مکارم به تفاسیر عجیب علمای اهل سنت از واژه «اولی الامر» نیز پرداخته ایم که با توجه به کثرت موضوع و مباحث تدوین شده، نظر مبلغان و علاقه مندان به این مباحث را حتما جلب خواهد کرد./302/933/ب1

ارسال نظرات