۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۵
کد خبر: ۴۲۸۶۴۵
مسؤول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بیرجند:

قلب راکتور هسته‌ای را سیمان گرفتند اما رفع تحریم‌ها روی کاغذ ماند

مسؤول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه بیرجند گفت: ما از مذاکره با آمریکا جز ضرر چیزی ندیدیم، قلب راکتور هسته‌ای را سیمان گرفتند اما رفع تحریم‌ها فقط روی کاغذ ماند.
راکتور آب سنگين اراک

به گزارش خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام احمد اشراقی ظهر امروز در مراسم بزرگداشت سالروز آزادسازی خرمشهر که در شهرستان خوسف برگزار شد، اظهار داشت: مسلمانان از قرآن که وسیله اجتماع و وحدت ما مسلمانان است غافل شده‌اند.

وی با بیان اینکه امروز طاغوت بزرگ جهان آمریکاست، تصریح کرد: ابتدا باید آمریکا را کنار گذاشت سپس آمد به حبل الهی که قرآن است چنگ زد و بر محور این قرآن وحدت ایجاد کرد.

* نباید از تحریم‌های آمریکا ترس به دل داشت

مسؤول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بیرجند افزود: عربستان که خودش را ام‌القرای مسلمانان می‌داند کفر به طاغوت ندارد و کنار آمریکا و اسرائیل قرار می‌گیرد.

اشراقی با بیان اینکه دشمن و آمریکا می‌خواهد که اسلامی وجود نداشته باشد، ادامه داد: در داخل کشور بعضی با آمریکا که طاغوت است مذاکره می‌کنند و سر یک سفره می‌نشینند.

وی با بیان اینکه نمی‌شود حق و باطل در کنار هم قرار گیرند، خاطرنشان کرد: بدون کفر به طاغوت توسل به عروة‌الوثقی الهی امکان‌پذیر نیست و باید طاغوت‌ها را کنار زد سپس اجتماع کرد.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بیرجند با اشاره به اینکه نباید از باور وعده‌های الهی غافل شد، اظهار داشت: اگر وعده‌های الهی را باور کنیم درهای عزت، اقتدار و وحدت بر روی مسلمانان باز می‌شود.

اشراقی یادآور شد: یکی از وعده‌های خداوند، وعده نصرت الهی است، بنابراین اگر خداوند انسان را نصرت دهد انسان پیروز می‌شود.

وی با بیان اینکه ملت ما در هشت سال دفاع مقدس این وعده الهی را برای ما ملموس کرد، اضافه کرد: عملیات بیت‌المقدس که منجر به آزادسازی خرمشهر شد به دنیا این درس را داد که با ایران نمی‌توان روبه‌رو شد.

اشراقی با بیان اینکه آزادسازی خرمشهر نصرت الهی بود، گفت: خرمشهر که آزاد شد جهان انگشت حیرت بر دهان گرفت، چراکه با ملاک‌ها و معیارهای ظاهری و نظامی اصلا امکان‌پذیر نبود.

وی ادامه داد: به یقین هنوز هم وعده‌ها و نصرت الهی وجود دارد، بنابراین نباید از تحریم‌های آمریکا ترس به دل داشت.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بیرجند تصریح کرد: آمریکا چیزی نیست ما خدا، ایمان به خدا و یاری خداوند را داریم، همچنین اگر کسی از آمریکا بترسد، وعده الهی را نادیده گرفته است.

وی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران از ابتدای انقلاب تحریم بوده و روز‌به‌روز هم بر این تحریم‌ها افزوده شده است، خاطرنشان کرد: ملت ایران با توکل به خدا، نصرت الهی شامل حالش شد و راحت توانست تحریم‌ها را دور بزند.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بیرجند افزود: ما از مذاکره با آمریکا جز ضرر چیزی ندیدیم، قلب راکتور هسته‌ای را سیمان گرفتند اما رفع تحریم‌ها فقط بر روی کاغذ ماند.

* کوتاه آمدن در برابر آمریکا جز ضرر چیزی برای ما ندارد

وی با بیان اینکه نمی‌شود در مقابل آمریکا کوتاه آمد، ادامه داد: اگر در برابر آمریکا محکم بایستیم او عقب‌نشینی می‌کند اما اگر کوتاه بیاییم او عقب‌نشینی نمی‌کند.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیرجند با بیان اینکه کوتاه آمدن در برابر آمریکا جز ضرر چیزی برای ما ندارد؛ اظهار داشت: باید در برابر آمریکا اقتدار و ایستادگی نشان داد تا عزت داشته باشیم و به ذلت نیفتیم.

اشراقی تأکید کرد: انسان ولو هیچی نداشته باشد باید عزت و اقتدار خودش را در برابر دشمن حفظ کند.

شایان ذکر است، در پایان این مراسم از پاسدار بازنشسته محمدحسن رمضانی که در عملیات بیت‌المقدس حضور داشته با اهدای لوح سپاس، تقدیر به عمل آمد./922/101/ب3

ارسال نظرات