۰۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۸
کد خبر: ۴۲۹۰۶۳
امام جمعه هفتگل:

انتخاب آیت الله جنتی مهر تأییدی بر انقلابی بودن مجلس خبرگان و اعضای آن است

امام جمعه هفتگل با اشاره به قدرت مثال زدنی آیت الله جنتی در رویارویی با استکبار، چنین انتخابی را مهر تأیید انقلابی بودن مجلس خبرگان و اعضای آن برشمرد.
آیت الله جنتی

حجت الاسلام علی خلیلی، امام جمعه هفتگل، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، انتخاب آیت الله جنتی به ریاست مجلس خبرگان رهبری را انتخابی نوید بخش و خوشحال کننده برشمرد و اظهارداشت: مجلسی که ریاست آن را آیات عظام مشکینی و مهدوی کنی بر عهده داشتند نیازمند شخصیتی همچون آیت الله جنتی است.

 

امام جمعه هفتگل خاطرنشان کرد: انتخاب آیت الله جنتی با سوابق گرانقدر و درخشان در پیش و پس از انقلاب قابل پیش بینی بود و وی با قدرت مثال زدنی در برابر استکبار ایستادگی کرده و پشتوانه محکمی برای انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب هستند.

 

حجت الاسلام خلیلی با بیان این که آیت الله جنتی از یاوران امام راحل(ره) و رهبر معظم انقلاب انقلاب و مورد وثوق آنها هستند، ابرازداشت: وی در سختی ها و کوران های انقلاب اسلامی یار و یاور بوده و با توجه به ترکیب مجلس خبرگان و تشخیص درست اعضا چنین انتخابی مورد انتظار بود.

 

رییس شورای فرهنگ عمومی هفتگل با بیان این که دشمنان تلاش فراوانی برای نفوذ در ارکان اسلامی حتی مجلس خبرگان رهبری از خود نشان دادند، تصریح کرد: انتخاب آیت الله جنتی توطئه های دشمنان در نفوذ به مهمترین مجلس نظام اسلامی را ناکام گذاشت.

 

این مقام مسؤول با اشاره به تشخیص درست اعضای مجلس خبرگان رهبری در انتخاب آیت الله جنتی ابرازداشت: انتخاب آیت الله جنتی مهر تأییدی بر انقلابی بودن مجلس خبرگان و اعضای آن است و روحیه انقلابی همچون بنیانی محکم در برابر استکبار ایستادگی کرده است و این روحیه در آیت الله جنتی نمود بارزی دارد./9456/303/ب3

ارسال نظرات