۱۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۹
کد خبر: ۴۳۰۶۸۳

بیانیه آیت الله نوری همدانی درباره حوادث دردناک جهان اسلام

حضرت آیت الله نوری همدانی با صدور بیانیه ای نسبت به حوادث دلخراشی که جهان اسلام با آن دست و پنجه نرم می کند، واکنش نشان داد و به مستکبران و ایادی منطقه آنان هشدار داد که دوران ظلم بزودی پایان می پذیرد و طومار همه آنان برچیده خواهد شد.
آیت الله نوری همدانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید با صدور بیانیه ای به حوادث دردناکی که در جهان اسلام در حال وقوع است، واکنش نشان داد.

 

متن پیام این مرجع تقلید که در اختیار خبرگزاری رسا قرار گرفته به این شرح است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

با تاسف فراوان اخباری از اقصی نقاط جهان اسلام به گوش می رسد که عده از مردم مظلوم مورد ظلم ستم کاران و استعمارگران در راس آنها آمریکای خبیث، صهیونیسم بین الملل و ایادی منطقه ای آنان قرار گرفته اند. از کشور پاکستان گرفته که شیعیان شان مورد ظلم و ستم افراد تکفیری قرار گرفته اند تا مردم مظلوم فلسطین.

 

از سوی دیگر شیعیان مظلوم بحرین که این روزها مورد بدترین هجمه حاکمان مستکبر که مدال نوکری آمریکا را به گردن انداخته اند، قرار گرفته اند که مشمول نقض آشکار حقوق بشر است و نمونه بارز آن افزایش دوران زندان شیخ سلمان از چهار سال به 9 سال می باشد.

 

از دیگر سو فرقه های تکفیری و داعشی در عراق و سوریه مشغول وارد کردن لطماتی جبران ناپذیر به چهره اسلام عزیز می باشند.

 

ضمن توصیه به همه مسلمانان اعم از شیعه و سنی به وحدت و همدلی، نسبت به جنایاتی که در عراق، پاکستان، بحرین، یمن و سوریه و فلسطین برقرار است هشدار می دهیم و به سران استکبار می گوییم دوران ظلم و ستم، بی عدالتی و نا برابری به سر خواهد آمد و ان شاءالله بزودی زود طومار همه شما برچیده خواهد شد و به ایادی منطقه ای شان نیز می گوییم دست از نوکری مستکبران و استعمار گران بردارند و از مسیر ناحقی که برای خود اختیار کرده اند برگردند و به دفاع از مظلومان عالم بپردازند.

 

به مقامات پاکستانی و نیز سازمان های جهانی تاکید می کنیم فورا برای پایان دادن به حوادث دردناک اخیر اقدام عاجل انجام دهند.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

حسین نوری همدانی

16/ 3/ 1395

/924/پ203/ج

ارسال نظرات