۲۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۱:۱۵
کد خبر: ۴۳۲۰۸۱
رییس سازمان بدر عراق:

مرحوم حکیم با درایت با مشکلات مقابله می کرد

رییس سازمان بدر عراق در هفتمین سالگرد ارتحال حجت الاسلام سید عبدالعزیز حکیم گفت: رییس فقید مجلس اعلای اسلامی عراق با حکمت و درایت همه مشکلات را حل و فصل می کرد.
حجت الاسلام سید عبدالعزیز حکیم رییس فقید مجلس اعلای اسلامی عراق

به گزارش خبرگزاری رسا، قاسم الاعرجی، رییس فراکسیون سازمان بدر عراق، در هفتمین سالگرد ارتحال حجت الاسلام سید عبدالعزیز حکیم رییس فقید مجلس اعلای اسلامی عراق که در بغداد برگزار شد، این عالم فقید را مایه افتخار عراق خواند و تصریح کرد: عراق با ارتحال حکیم شخصیت بزرگی را در عرصه سیاسی از دست داد که می توانست در دوران کنونی بسیاری از مشکلات سیاسی را حل و فصل کند.

 

وی افزود: سید عزیز یک محور عملیاتی سیاسی کامل و با امنیت بالایی داشت به همین علت در بسیاری از موارد سیاسی موفق عمل می کرد.

 

رییس سازمان بدر عراق خاطرنشان کرد: رییس فقید مجلس اعلای اسلامی عراق با حکمت و تیزبیینی قوی، بسیاری از مشکلات و خطرهای موجود در عراق را مدیریت و با آن مقابله می کرد.

 

وی ادامه داد: سید عبدالعزیز یک شخصیت جهادی بود که خدمت‎های بسیاری به مردم عراق کرد.

 

الاعرجی تصریح کرد: سید عبدالعزیز الحکیم یکی از شخصیت‎های نزدیک آیت الله سید محمد باقر حکیم، شهید محراب محسوب می‎شد به طوری که آیت الله حکیم در بسیاری از موضوعات سیاسی، جهادی و اجتماعی با وی مشورت می کرد و دیدگاه‎هایش را می پذیرفت.

 

وی اظهار داشت: این فقید با آیت الله حکیم در چارچوب قوانین شرعی رفتار می کرد و او را یک رهبر می‎دانست که باید در همه امور از آیت الله حکیم اطاعت کند./994/ب902/د

ارسال نظرات