۰۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۹
کد خبر: ۴۳۴۱۱۸
با محوریت بانوان انقلابی؛

اعتکاف بصیران علوی ویژه خواهران در بوشهر برگزار می شود

دبیر اجرای اعتکاف بصیران علوی گفت: در سال جاری، با توجه به تاکید رهبر معظم انقلاب بر انقلابی گری و استفاده بسیار ایشان از این کلید واژه در بیانات اخیر، موضوع و محوریت اعتکاف نیز «بانوان انقلابی» در نظر گرفته شده است تا عموم بانوان علاوه بر عبادت و راز و نیاز با خدا، راهکارهای تحقق جامعه انقلابی و نقش خود در این مهم را فرا گرفته و در زندگی خود به کار ببرند.
اعتکاف بصیران علوی ویژه خواهران در بوشهر

به گزارش خبرگزای رسا در بوشهر، فهیمه عباسی دبیر اجرایی اعتکاف بصیران علوی در جمع خبرنگاران با اشاره به فضیلت اعتکاف گفت: جمعی از دانشجویان و طلاب خواهر بوشهری، اعتکاف بصیران علوی را از سال 1391 تاکنون، هر ساله در شب های قدر ماه مبارک رمضان برگزار می کنند که تا پیش از این، برگزاری اعتکاف رمضانیه در استان بوشهر سابقه نداشته و در دیگر جمع ها نیز کمتر مورد توجه قرار گرفته است.

 

عباسی با بیان این‌که هر سال یکی از محورهای مرتبط و کاربردی در حوزه زن و خانواده پرداخته می شود گفت: از ولایت امام علی(ع) تا ولایت امام خامنه ای، مهارت های زندگی در قرآن، سبک زندگی اسلامی، بانوان و فرهنگ ایرانی اسلامی، از موضوعات اعتکاف در چهار سال گذشته بوده است.

 

دبیر اجرای اعتکاف بصیران علوی افزود: در سال جاری، با توجه به تاکید مقام معظم رهبری بر انقلابی گری و استفاده بسیار ایشان از این کلید واژه در بیانات اخیر، موضوع و محوریت اعتکاف نیز «بانوان انقلابی» در نظر گرفته شده است تا عموم بانوان علاوه بر عبادت و راز و نیاز با خدا، راهکارهای تحقق جامعه انقلابی و نقش خود در این مهم را فرا گرفته و در زندگی خود به کار ببرند.

 

عباسی از برگزاری پنجمین اعتکاف بصیران علوی خبر داد و گفت: این اعتکاف از 21 الی 23 ماه مبارک رمضان، همزمان با شب های لیالی عظیم قدر در مسجد دانشگاه خلیج فارس بوشهر برگزار و در این مراسم از سخنرانان برجسته حوزه علمیه و مداحان توانمند هم استانی استفاده می شود.

 

وی گفت: برگزاری ادعیه و مراسم ویژه شب های قدر، قرائت قرآن و نماز، نشست ها و حلقه های مباحثاتی، مشاوره، مسابقه و ... از جمله برنامه های این اعتکاف خواهد بود.

 

دبیر اجرای اعتکاف بصیران علوی با بیان اینکه شرکت در این مراسم معنوی برای عموم خواهران است ابراز داشت: علاقه مندان جهت ثبت‌نام می توانند با شماره 09173707750 تماس حاصل فرمایند./846/102/ب3

ارسال نظرات