۰۳ تير ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۵
کد خبر: ۴۳۴۲۰۹

تخفیف ۱۰ تا ۳۰ درصدی در تمام غرفه‌های بخش عفاف و حجاب نمایشگاه قرآن

تخفیف ۱۰ تا ۳۰ درصدی در تمام غرفه‌های بخش عفاف و حجاب به منظور تشویق، ترغیب و تسهیل خرید لحاظ شده است که با توجه به تخفیف‌های ارائه‌شده برای مخاطبان، قیمت‌ها نسبت به بازار بسیار مناسب‌تر بوده است.
حجاب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، براساس اعلام روابط عمومی کارگروه مد و لباس، در بخش عفاف و حجاب این نمایشگاه ۱۱۱ غرفه محصولاتی مانند انواع چادر، پوشش سر، ملزومات عفاف و حجاب، پوشش و مانتو اسلامی، کت و شلوار ایرانی اسلامی مردان و مانتو نوجوان و محصولات ویژه جشن تکلیف و اقلام مورد نیاز آن را عرضه می‌کنند.

 

همچنین ۱۰ خیاط در غرفه دوخت چادر مشکی به‌شکل رایگان که با هدف ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و تسهیل دوخت چادر مشکی برای مخاطبان برپا شده، روزانه ۳۰۰ چادر می‌دوزند و اولویت دوخت با کسانی است که پارچه چادر مشکی خود را از بخش عفاف و حجاب بیست‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم تهیه کرده‌اند.

 

براساس این گزارش، تخفیف ۱۰ تا ۳۰ درصدی در تمام غرفه‌های بخش عفاف و حجاب به منظور تشویق، ترغیب و تسهیل خرید لحاظ شده است که با توجه به تخفیف‌های ارائه‌شده برای مخاطبان، قیمت‌ها نسبت به بازار بسیار مناسب‌تر بوده و اقشار مختلف جامعه قادر به تهیه ملزومات عفاف و حجاب مورد نیاز خود از این بخش هستند.

 

به علاوه، در فضای بخش عفاف و حجاب غرفه‌ای به مهد کودک اختصاص داده شده تا در مدتی که خانواده‌ها برای خرید در این بخش هستند بتوانند کودکان خود را به آنجا بسپارند و در این مدت، کودکان در این غرفه فعالیت‌های مختلفی از جمله آشنایی با شرایط روزه‌داری، کشیدن نقاشی، آشنایی با غذاهای قرآنی را انجام می‌دهند و در پایان از آن‌ها عکس یادگاری گرفته می‌شود.

 

بیست‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با شعار "به سوی فهم قرآن" از ٢٤ خرداد تا ٨ تیرماه در مصلای بزرگ حضرت امام خمینی(ره) از ساعت ۱۸ تا ۲۳:۳۰ برگزار می‌شود. بخش عفاف و حجاب نیز در رواق شرقی شبستان مصلای امام خمینی(ره) قرار دارد./203/816/ب1

ارسال نظرات