۰۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۳
کد خبر: ۴۳۴۷۴۴
مسؤول ستاد پشتیبانی مدافعان حرم شمال غرب کشور:

مسؤولان از جبهه مقاومت حمایت نکنند پشیمان خواهند شد

ایران زاد با بیان اینکه هدف گروه‌های تروریستی ایران اسلامی است، گفت: اگر مسؤولان از جبهه مقاومت حمایت نکنند پشیمان خواهند شد.
مدافعان حرم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، محسن ایران‌زاد، مسؤول ستاد پشتیبانی مدافعین حرم شمال غرب کشور، عصر امروز در جمع مسؤولان شهرستان بناب، بابیان اینکه جبهه استکباری باهدف ضربه به‌نظام اسلامی منطقه را به ناامنی کشانده است، اظهار داشت: توطئه‌های دشمن در منطقه با هدایت‌های رهبری عقیم ماند.

 

وی جنگ سوریه را در حقیقت هدفی برای ضربه به‌نظام اسلامی و اسلام دانست و تصریح کرد: دشمن با هوشیاری مقام معظم رهبری و فرماندهی سردار سلیمانی دچار سرخوردگی شد و تمام توطئه‌های آن‌ها خنثی و از میان رفت، دشمن نتوانست در برابر جبهه مقاومت اسلامی در سوریه و عراق به اهداف شوم خود دست پیدا کند.

 

مسؤول ستاد پشتیبانی مدافعین حرم شمال غرب کشور بابیان اینکه اگر حضور سردار سلیمانی و هدایت‌های مقام معظم رهبری و مدافعان حرم نبود، جنگ در مرزهای ایران و شاید داخل شهرهای کشیده می‌شد، خاطرنشان کرد: اما با درایت‌های رهبری و جان‌فشانی مدافعان حرم این نبرد در خارج از مرزهای ایران عقیم ماند و خنثی شد.

 

وی با اشاره به این فرمایش مقام معظم رهبری که هر کس با اسرائیل مبارزه کند و رژیم صهیونیستی را بکوبد و مقاومت را تأیید کند ما از او حمایت می‌کنم، گفت: ایران اسلامی تا زمانی که رژیم غاصب صهیونیستی این غده سرطانی در منطقه از میان نرفته است به مبارزه ادامه خواهد داد و جبهه مقاومت را تقویت خواهد کرد.

 

این سردار دوران هشت سال دفاع مقدس تصریح کرد: داعشی‌ها با ذکر نام خدا سر می‌برند و ریختن خون شیعه و هرکسی که با عقاید آنان مخالف باشد حلال می‌شمارند و حتی این کشتار را منشأ ثواب می‌دانند و نوامیس مسلمین را مانند زمان جاهلیت در بازار می‌فروشند و آنان را بر خود حلال می‌دانند.

 

وی خون جریان داشته در رگ‌های داعشیان را از دلارهای نفتی عربستان سعودی دانست و گفت: ازاین‌رو استکبار فکر تشکیل و تقویت گروه تکفیری داعش برای ضربه زدن به وحدت و استقلال فکری مسلمانان منطقه از کشور سوریه، عراق و هدف نهایی که ایران است را می‌پرورانند که باید در برابر این توطئه ایستاد.

 

مسؤول ستاد پشتیبانی مدافعین حرم شمال غرب کشور هدف از تشکیل این ستاد پشتیبانی را بیان فرهنگ مقاومت و آماده کردن محیط همفکری و همکاری اقشار مختلف مردم و جمع‌آوری کمک‌های هم‌وطنان برای حمایت از محور مقاومت دانست و ابراز داشت: مقاومت باقدرت با اهداف اسلامی از مسلمانان منطقه حمایت می‌کند.

 

وی هدف از این ستاد را همچنین حمایت از مردم مظلوم سوریه اعلام کرد و گفت: اگر مسؤولان در این زمینه فرهنگ‌سازی نکنند بنا به گفته سردار سلیمانی قطعاً در مصیبت آینده سهیم خواهند بود، مسؤولان بااحساس مسؤولیت در خصوص حمایت از جبهه مقاومت باید و ضروری است قدرتمند وارد شوند و فرهنگ‌سازی کنند.

 

وی با بیان این‌که کمک‌های اهدایی مردم تنها برای هزینه در جبهه مقاومت اسلامی در سوریه هزینه خواهد شد، گفت: مردم ولایتمدار کشورمان می‌توانند با مراجعه به مسؤولان ستاد در سپاه ناحیه هر شهرستان در شمال غرب کشور یا شماره‌حساب‌های این ستاد، نذورات خود را به مسؤولان اهدا کنند.

 

مسؤول ستاد پشتیبانی مدافعین حرم شمال غرب کشور افزود: طبق فرمایش پیامبر اکرم (ص) اگر مسلمانی مظلومیت مسلمان دیگری را ببیند، اما به او کمک نکند مسلمان نیست. همچنین با توجه به این‌که سوریه 4 سال است که مورد تجاوز جبهه کفر قرارگرفته و تاکنون هزاران نفر از مسلمانان سوریه کشته و یا زخمی شده‌اند، نیاز ضروری برای امداد به مردم مظلوم سوریه و رزمندگان جبهه مقاومت وجود دارد.

 

وی ادامه داد: آنچه اکنون باید ملت ایران برای حمایت از مردم مظلوم سوریه انجام دهند، جمع‌آوری و انتقال کمکهای نقدی و غیر نقدی به مردم ستمدیده این کشور است، باید قدر نعمت ولایت و امنیت را در عمل نشان دهیم و با کمک به رزمندگان جبهه مقاومت در تثبیت امنیت پایدار کشور بکوشیم./854/202/ب3

ارسال نظرات