۰۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۶
کد خبر: ۴۳۴۹۴۶
معاون قرآن و عترت وزارت ارشاد:

اختتامیه نمایشگاه قرآن بدون مراسم و تشریفات برگزار می شود

حجت الاسلام حشمتی گفت: امسال برای اختتامیه بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم مراسم رسمی و تشریفاتی خاصی در نظر گرفته نشده و این نمایشگاه در ساعت 22 شامگاه سه شنبه همزمان با برگزاری مراسم احیا به پایان می‌رسد.
حشمتی

حجت الاسلام محمدرضا حشمتی، معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به اینکه آیین خاصی برای اختتامیه در نظر نداریم، اظهار داشت: امسال برای اختتامیه بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم مراسم رسمی و تشریفاتی خاصی در نظر گرفته نشده و این نمایشگاه در ساعت 22 شامگاه سه شنبه همزمان با برگزاری مراسم احیا به پایان می‌رسد.

 

وی ادامه داد: در راستای شعار «فهم قرآنی» که در سال 95 انتخاب شد ما فقط به نمایشگاه قرآن محدود نخواهیم شد و تلاش می‌کنیم در سال 95 با وجود تجربیات و ارائه محصولات نمایشگاه استفاده کنیم و در جهت تحقق این امر در سال جاری بهره ببریم.

 

حجت الاسلام و المسلمین حشمتی در پایان با اشاره به شرایط نمایشگاه امسال برای بازدید کنندگان گفت: ما دارای یک کمیته ارزیابی در نمایشگاه هستیم که بعد از پایان نمایشگاه به ارزیابی دقیق زوایای مختلف برگزاری امسال نمایشگاه می‌پردازد و ارزیابی دقیق خود را اعلام می‌کند./816/303/ب2

ارسال نظرات