۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۱
کد خبر: ۴۳۵۲۰۷
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران:

ایران پرچم‌‌دار مقابله با اندیشه‌های صهیونیستی در جهان است

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با بيان اين‌که امام خميني(ره) پيشتاز مبارزه با خود برتربيني صهيونيست‌ها بوده است، گفت: اوج اين مبارزه در تعيين يک روز در افضل‌ترين ماه‌ها به عنوان روز قدس مشاهده مي‌شود.
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام ناصر شکریان، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران امروز در جلسه هماهنگی راهپیمایی روز جهانی قدس در ساری گفت: روز قدس روز دفاع از آرمان ملت مظلوم فلسطين و روز اتحاد و يکپارچگي مردم مسلمان جهان عليه رژيم غاصب اسرائيل است.

 

استاد حوزه علمیه مازندران افزود: روز قدس يادآور عظمت و دورانديشي بزرگ مرد مبارزه با صهيونيزم غاصب يعني حضرت امام خميني(ره) است كه در بلنداي انديشه جهاد و مقاومت خود همه زورمندان و زرپرستان دنياي مدرن را به مبارزه طلبيد و با پشتيباني امت اسلامي پشت آنان را به خاك ماليد.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران ادامه داد: امروز ديگر روز قدس، روز فلسطين به تنهايي نيست، روز اسلام است، روز مستضعفان و مظلومان جهان است. روز مقاومت و مبارزه يك گروه و نژاد و قبيله نيست، روز اميد و جهاد همه امت‌هاي مظلوم است.

 

وي با اشاره به اين‌که انسان‌هايي که پيام الهي را پذيرفته‌اند راه سعادت را در پيش گرفته و به یقین نيز در دنيا و آخرت عاقبت نيکي خواهند داشت، خاطرنشان کرد: برخي از انسان‌ها نيز در مقابل پيام الهي مقاومت کرده‌‌اند.

 

حجت الاسلام شکریان با اشاره به اين‌که در همه دوران افرادي شامل جبهه باطل بوده‌اند و امروز نيز اين افراد قالب صهيونيستي به خود گرفته‌اند، افزود: صهيونيست‌ها نيز همچون گذشتگان خود در راستاي حفظ منافع خود، حقوق همه ملت‌ها را زير پا مي گذارند.

 

وی با بيان اين‌که صهيونيست‌ها حق ساير مردم را به دليل منافع خود پايمال مي‌کنند، ادامه داد: آنها خون‌هاي زيادي را مي‌ريزند و اين خون ريختن‌ها از نظر صهيونيست‌ها ارزشي ندارد.

 

استاد حوزه علمیه مازندران با بيان اين‌که امام خميني(ره) پيشتاز مبارزه با خود برتربيني صهيونيست‌ها بوده است، تصريح کرد: اوج اين مبارزه در تعيين يک روز در افضل‌ترين ماه‌ها به عنوان روز قدسمشاهده مي‌شود.

 

وي با اشاره به اين‌که قدس و ملت فلسطين يکي از نمادهاي مظلوميت در جهان به شمار مي‌رود، ابراز داشت: روز قدس روز فرياد مظلوم در مقابل خود برتر بيني صيهونيست‌ها است.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با بيان اين‌که مسلمانان در اين روز به همه جهانيان مي‌گويند که حقوق همه ملت‌ها بايد رعايت شود، اضافه کرد: مسلمانان در روز قدس جهان را نسبت به مظلوميت مردم فلسطين و ظلم صهيونيست‌ها آگاه مي‌کنند.

 

وي اظهار داشت: ما امروز به عنوان ميراث‌دار نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران و انقلاب اسلامي موظف هستيم تا اين پيام را رساتر از گذشته به مردم جهان برسانيم تا جايي که هيچ ظالم و مظلومي در جهان نباشد و صهيونيست‌ها از روي زمين محو شوند.

 

استاد حوزه علمیه مازندران از روز قدس به عنوان روز همدلي، وحدت و روز حضور گسترده امت اسلامي درصحنه شورآفريني و اعلام همبستگي با ملت مظلوم فلسطين ياد کرد و گفت: به فرموده امام خمینی(ره) روز قدس روز اسلام است.

 

حجت الاسلام شکریان با بیان این که قدس نماد مقابله کفر و الحاد با جبهه اتحاد مسلمانان است، تصریح کرد: قدس يک سرزمين و مکان نيست، بلکه يک ايده و منش است که بايد براي آن پايداري و ازخود گذشتگي کرد.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به این که روز قدس روز عزت مسلمانان است و حضور پرشور مردم در راهپيمايي اين روز نشان دهنده عزت و عظمت آنان است، ادامه داد: حضور با شکوه احاد ملت در راهپيمايي روزجهاني قدس لبيک به نداي مقام عظماي ولايت و حمايت و پشتيباني از ملت ستمديده فلسطين است.

 

استاد حوزه علمیه مازندران خاطرنشان کرد: همه مسلمانان جهان بايد براي نجات فلسطين و قدس عزيز که پاره تن اسلام است متحد شوند و غده سرطاني اسرائيل را که به یقین غاصب و بي رحم است از صفحه روزگار محو سازند. 

 

وی افزود: جرثومه فسادي مانند اسرائيل غاصب با حمايت استکبار جهاني و با قتل عام ملت مظلوم فلسطين به ناحق در اين سرزمين مقدس اعلام موجوديت کرد، اما نفي هرگونه زياده خواهي، استبداد و کشتار انسان ها ي بي گناه و بي دفاع انتظارانسان هاي آزاده است و بهترين راه مقابله با اين تفکر اعلام انزجار از اسرائيل غاصب است.

 

حجت الاسلام شکریان با بیان این که در روز جهانی قدس صحنه دنيا تبديل به رستاخيز اسلامي مي شود، گفت: روز جهاني قدس يک فرصت الهي است و هر کس با نيت خالص و طهارت دل در راهپيمايي روز جهاني قدس شرکت کنند خود را در ثواب مجاهدان در راه خدا شريک، و عبادت خود در ماه رمضان را کامل خواهد کرد و با عمل خود اثبات خواهد نمود که در صف جنگ با دشمنان خدا قرار دارد./950/202/ب2

 

ارسال نظرات