۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۱
کد خبر: ۴۳۵۲۶۱
امام جمعه بیرجند:

تغییر استاندار خراسان‌جنوبی به‌صلاح نبود/ در این تحولات تنها مردم ضرر می‌کنند

امام جمعه شهرستان بیرجند با بیان اینکه تغییر استاندار خراسان جنوبی در فاصله کوتاه عمر دولت یازدهم به صلاح نبود گفت: تغییر استاندار خراسان جنوبی بدون مشورت با مسؤولان استانی نوعی بی‌احترامی و توهین به مردم استان است.
امام جمعه بیرجند

به گزارش خبرگزاری رسا خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام والمسلمین علی رضایی شامگاه سه‌شنبه در دیدار با فعالان نماز بیرجند اظهار داشت: امروزه نگاه عمل گرایانه در دنیا مطرح است.

وی با بیان اینکه تغییر استاندار خراسان جنوبی در این برهه از زمان که تا پایان این دوره از دولت یازدهم فاصله کمی مانده به صلاح نبود گفت: برای تغییر استاندار با هیچ کدام از نمایندگان خراسان جنوبی در مجلس شورای اسلامی، بزرگان استان و اعضای شورای اسلامی مشورتی نشده است.

رضایی با بیان اینکه در تغییر استاندار خراسان جنوبی و تحولات این موضوع تنها مردم استان هستند که ضرر می‌کنند افزود: اینجانب به عنوان امام جمعه مرکز استان بارها به نمایندگان تاکید کرده‌ام هرگونه واکنشی که در این راستا از خود بروز دهند بنده با آنها هماهنگ هستم.

امام جمعه شهرستان بیرجند گفت: بیشتر کارها و جلسات امروز سیاسی شده و باید توجه کنیم که برای دین و معنویت از اعماق دل کار کنیم بنابراین مسئولان به ویژه در حوزه‌های علمیه باید توجه کنند که حقایق نماز بیش از پیش احیا شود.

وی زندگی بدون نماز و معنویت را فاقد هیچ ارزشی دانست و افزود: عده‌ای از جوانان امروز دچار پوچی‌گرایی شده‌اند در این زمینه واجب است از نماز خواندن همراه با ریا پرهیز کرده و اعمال و رفتار خود را در برابر خداوند با خضوع و خشوع انجام دهیم.

وی با بیان اینکه همه ما باید به دنبال دین واقعی باشیم اظهار داشت: برای وصل شدن آسانتر به خدا باید به انبیاء متوسل شده زیرا آنها سبب نشاط و حیات ما هستند.

امام جمعه بیرجند گفت: یکی از مهم‌ترین دردها و آلام بشر که توسط دین و نماز برطرف می‌شود تنهایی بشر است از این رو تمام امور زندگی مان باید نماز باشد./922/101/ب3

ارسال نظرات