۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۶
کد خبر: ۴۳۵۳۴۸
مدیر حوزه علمیه استان مرکزی:

روز جهانی قدس مظهر مقاومت مظلومان در برابر ظلم است

مدیر حوزه علمیه استان مرکزی با بیان اینکه روز جهانی قدس مظهر مقاومت مظلومان در برابر ظلم است، گفت: روز قدس برگرفته از آرمان های امام راحل است که در این روز بزرگ مسلمانان جهان با همدلی و اتحاد در برابر ظالمان جهان ایستادگی می کنند.
حجت الاسلام سید علی حسینی پور مدیر حوزه علمیه استان مرکزی 

حجت الاسلام سید علی حسینی پور، مدیر حوزه علمیه استان مرکزی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی،  با اشاره به آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز قدس با بیان اینکه روز جهانی قدس مظهر مقاومت مظلومان در برابر ظلم است، گفت: روز قدس برگرفته از آرمان های امام راحل است که در این روز بزرگ مسلمانان جهان با همدلی و اتحاد در برابر ظالمان جهان ایستادگی می کنند.

 

روز جهانی قدس یادگار حضرت امام خمینی(ره)

مدیر حوزه علمیه استان مرکزی روز جهانی قدس را یادگار بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) دانست و افزود: دشمنان اسلام  فکر نمی کردند روز قدس جهانی شود و همچنین حضور مردم و ملت‌های مسلمان در روز جهانی قدس می‌تواند زمینه محو اسرائیل را فراهم کند.

 

حجت الاسلام حسینی پور با اشاره به اینکه امام خمینی روز قدس  را روز اسلام خواندند و فرمودند که روز قدس روز احياء اسلام و وحدت ميان امت پيغمبر است، گفت: بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران سبب روز تجلی شکوه و عظمت امت اسلامی در برابر مستکبران شدند.

 

اقتدار جهان اسلام در برابر استکبار و رژیم غاصب صهیونیستی

مدیر حوزه علمیه استان مرکزی با بیان اینکه روز جهانی قدس صحنه به نمایش گذاشتن اقتدار جهان اسلام در برابر استکبار و رژیم غاصب صهیونیستی است، اظهار داشت: در این روز بزرگ مسلمانان جهان با حضور پرشور خود در راهپیمایی، عدالت خواهی، ظلم ستیزی و دفاع از مظلومیت مردم فلسطین و مظلومان جهان را خواستار هستند.

 

حجت الاسلام حسینی پور با بیان اینکه روز جهانی قدس روز اتحاد و وحدت امت اسلامی در سراسر جهان است، خاطر نشان کرد: روز جهانی قدس  فرصتی بزرگ برای اتحاد و انسجام جهان اسلام و پایداری ملت‌های مسلمان در برابر جهان غرب و استکبار است.

 

دفاع از مظلوم بر هر مسلمانی واجب عقلی و شرعی است

مدیر حوزه علمیه استان مرکزی  بیان کرد: براساس آیات قرآن کریم و روایت اهل بیت(ع) دفاع از مظلوم بر هر مسلمانی واجب عقلی و شرعی است و مسلمین جهان در این روز بزرگ و به یادماندنی از مردم مظلوم فلسطین مظلومان جهان دفاع می کنند و همچنین احساس نفرت خود را نسبت به ظالملن جهان با مشت هایی گره کرده نشان خواهند داد.

 

حجت الاسلام حسینی پور با بیان اینکه مسلمانان جهان با شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس نقشه های شوم دشمن و بدخواهان را خنثی می کنند، خاطر نشان کرد: در روز قدس دشمنان اسلام در سراسر جهان با پاسخ های دندان‌شکنی روبرو می شوند.

 

مدیر حوزه علمیه استان مرکزی در ادامه با بیان اینکه مسلمین جهان در این روز تاریخی کفر جهانی را محکوم می کنند، خاطر نشان کرد: امروز باید با یکپارچگی مسلمانان رژیم جنایتکار اسرائیل، رژیم های مزدور عربی و و ظالمان جهانی محو و نابود شوند./842/202/ب2

ارسال نظرات